3 sprawdzone metody odwracania klientów i utraty pieniędzy

Czy jesteś swoim największym wrogiem marketingowym? Hej, jestem pewien, że celowo nie odwracałbyś klientów … ale wszyscy popełniamy błędy. W poniższym artykule znajdziesz sprawdzone sposoby na utratę sprzedaży i pożegnanie z zyskami!

1. Odwróć ich uwagę
Wiesz o czym mówię. Byłeś na stronach internetowych, na których było mnóstwo klikalnych linków. Zaczynasz klikać, otwierasz 10 ekranów … i tak, zapominasz, która strona jest oryginalna i dlaczego, do diabła, tam byłeś!

Jest to szczególnie ważne dla sprzedawców internetowych. Pozwól, że zapytam … ile klikalnych linków znajduje się na Twojej stronie internetowej? Nie wysyłaj klientów w inne miejsca przed dokonaniem sprzedaży. Gdy potencjalny klient wybierze się na bardziej zielone pastwiska, prawdopodobnie nigdy nie odnajdzie drogi powrotnej.

2. Daj im nieprzyjemną niespodziankę
Prawdopodobnie dokonałeś zakupu, przygotowałeś się do wypisania czeku i odkryłeś dodatkowe opłaty, na których zapłacenie nie liczyłeś. Nikt nawet o nich nie wspomniał, dopóki nie siedziałeś z piórem w dłoni. Może to ten pakiet wakacyjny, o którym marzyłeś od jakiegoś czasu. Masz wybór … uśmiechnij się i wytrzymaj lub odejdź bez wakacji.

Nic nie pozostawia złego smaku w ustach klienta, tak jak dodatki w ostatniej chwili do ceny, którą płacą. Tak, czasami idą dalej i dokonują zakupu, ale następnym razem zastanowią się dwa razy, zanim zaufają ci, że dasz im prawdziwą korzyść z ceny … jeśli kiedykolwiek wrócą.

Bądź z przodu! Czy planujesz pobierać opłaty za wysyłkę? Nie czekaj, aż już dokonają zakupu. Poinformuj ich z góry. Kiedy już wiedzą, że to część umowy, nie będą mieli problemu z opłatami.

3. Zmieszaj ich
Eenie meenie minie moe … Czy kiedykolwiek tam byłeś … który przedmiot jest lepszy i odpowiedni dla Ciebie? Możliwe, że wyszedłeś bez podjęcia decyzji, myśląc, że wrócisz później. Ale teraz dla biggie … Czy wróciłeś?

Klienci, którzy wyjeżdżają bez dokonania zakupu, są narażeni na duże ryzyko zmiany zdania co do dokonania zakupu. Dlatego ważne jest, aby decyzja była jak najprostsza. Wybierz „tak” lub „nie”, a masz gwarancję, że wyjdą z przedmiotem w torbie.

Miejsce marketingowe jest wystarczająco konkurencyjne, nie utrudniając klientowi pracy. Te trzy klucze do odesłania klientów to klucze, na które warto uważać. Nie popełniaj błędu, tracąc własne zyski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *