3 skuteczne taktyki, które motywują klientów do zakupu

Zachęcanie do klientów przypomina trochę randkowanie. Nie, nie możesz zaprezentować pierścionka zaręczynowego na pierwszej randce! Istnieje relacja dwukierunkowa, która narasta krok po kroku, zanim doprowadzi do drzwi kościoła. Nie możesz się spieszyć … nie możesz tego pominąć … jeśli szukasz satysfakcji z zaangażowania na całe życie.

Poznanie daty lub klienta zajmuje trochę czasu i wysiłku. Osobowość, upodobania i antypatie każdej randki są różne, ale klienci mają pewne cechy wspólne, które Ty, marketer, możesz złapać. Daj im to, czego chcą, a staną się lojalnymi klientami na całe życie, dzięki którym Twoja firma będzie prosperować.

1. Zapomnij o sprzedaży … Połóż nacisk na kupowanie
Ludzie lubią myśleć, że wszystkie decyzje zakupowe zostały podjęte dzięki ich własnym, świetnym pomysłom i umiejętnym zakupom. Hej, nikt nie lubi nachalnego sprzedawcy. Z drugiej strony sprzedawca, który „POMAGA” im odkryć najlepszy zakup za swoje pieniądze, jest bohaterem.

Naprawdę, kiedy ktoś wchodzi do Twojej firmy, najprawdopodobniej myśli o dokonaniu zakupu, zanim tam dotrze. Nie musisz ich namawiać do zakupu. Możesz to uspokoić i po prostu pomóc im zdecydować, jaki jest najlepszy zakup.

Skoncentruj się na kliencie i jego potrzebach. Pomyśl … jakie korzyści byłby najbardziej zainteresowany? Na jaki przedział cenowy może sobie pozwolić? Zasadniczo pamiętaj, że jesteś po to, by służyć jego potrzebom, a nie go przekonywać. Ach, brak ciśnienia!

2. Dokonaj zakupu „Pewnego zakładu”
Kupowanie to „ryzykowny” biznes. Im wyższy odczyt ceny, tym większe ryzyko! Tak, klient szuka po prostu produktu, który zaspokoi jego potrzeby. Pytanie, które sobie zadają, brzmi… „Czy to jest tego warte?”

Hej, to uzasadnione pytanie. Świat jest pełen oszustw polegających na tym, że wydajesz ciężko zarobioną gotówkę i kończysz ze śmieciami, które nie są trwałe i których nie można serwisować. Kilka trudnych lekcji, które sprawiają, że klienci są nieufni co do zakupów spontanicznych. Chcą czegoś, czemu mogą zaufać.

Gwarancja zwrotu pieniędzy łagodzi wielkie zmartwienia konsumentów. Spokój polega na świadomości, że jeśli produkt nie spełnia swoich roszczeń, nie utknęli w rachunku za kawałek śmieci.

Opinie klientów również jasno mówią, że „byliby” kupującymi, że naprawdę zapewniasz satysfakcję klienta. Nikt nie może powiedzieć tego lepiej niż zadowolony klient, ale nie wykorzystuj beztrosko referencji. Potrzebujesz metody na swoje szaleństwo. Wybierz jasne i konkretne referencje do wykorzystania i uwzględnij jak najwięcej informacji o kliencie, aby uwiarygodnić jego świadectwo.

3. Niech wiedzą, że to tak szybkie i łatwe jak 1, 2, 3
Prosto … ach, to znacznie ułatwia życie. Tak, twoi udręczeni klienci są zajęci i zmęczeni. Nie chcą się bawić. Przez większość czasu chcą po prostu dokonać zakupu i wrócić do domu. Sklepy ogólnospożywcze świadczą o tym, że szybko i łatwo często ustępuje lepszej cenie!

Uprość proces zakupu tak, jak to tylko możliwe. Pamiętaj, że nie wszyscy preferują tę samą metodę. Im więcej masz dostępnych opcji, tym więcej klientów zadowolisz.

Planując kampanię marketingową, nie zapomnij wskazać szybkich, szybkich i łatwych zalet swojego produktu. Pamiętaj, że wartość to nie wszystko.

Bardzo łatwo oczarować klientów, gdy wiesz, co im się podoba! Miej na uwadze te 3 taktyki, wykonując trudne zadanie, jakim jest rozwijanie firmy i poszerzanie listy klientów … i obserwuj, jak zyski rosną.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *