3 Skuteczne taktyki, które każda firma powinna wdrożyć

Czy pamiętasz swój pierwszy dzień jako właściciel firmy? Prawdopodobnie byłeś taki jak reszta z nas … cholernie szczęśliwy i trochę dumny. Tak, wtedy myśleliśmy, że możemy podbić świat. Teraz jesteśmy zbyt zajęci podbijaniem własnego małego zakątka świata, aby poświęcić dużo uwagi reszcie świata … chyba że chodzi o nauczenie się kilku wskazówek od odnoszących sukcesy marketerów, takich jak my, którzy odnieśli sukces. Wskazówki takie jak te … które będą miały zastosowanie na każdym rynku – niezależnie od produktu czy usługi – są świetną motywacją do spróbowania czegoś nowego. Tak, nigdy nie wiadomo, kiedy następny pomysł będzie wart milion dolarów!

1. Utwórz ofertę specjalną
Oferta specjalna to właśnie ta … oferta wyjątkowa. Zwykle klienci nie byliby w stanie kupić tego produktu lub kombinacji produktów, a gdy produkty znikną … przepraszam!

Nie musisz wychodzić i zamawiać kilku nowych produktów, aby przygotować specjalną ofertę. To nie zajmuje dużo … po prostu użyj tego, co masz. Chwyć kilka powiązanych przedmiotów, pogrupuj je razem, obniż cenę, a Twoi klienci będą podekscytowani otrzymaniem dobrej oferty. Pomyśl o tym ze swojego punktu widzenia … sprzedałeś trzy lub cztery przedmioty zamiast jednego. Tak, oferty łączone to wygrane oferty dla każdego!

2. Zwróć się do małych grup klientów
Rynki niszowe są wszędzie, tuż pod twoim nosem! Wśród odbiorców, którym teraz obsługujesz, znajdują się grupy osób, które mają wspólne cechy. Pomyśl o tym … może masz grupę, która mówi po hiszpańsku, grupę nastolatków i grupę mężczyzn i kobiet z klasy średniej.

Oceń te klasy ludzi i odkryj ich wyjątkowe potrzeby i pragnienia. To pozwoli Ci dostosować kampanię reklamową bezpośrednio do nich. Nie jest trudno wziąć aktualne reklamy i wprowadzić kilka zmian, aby dostosować się do nisz. Będą pod wrażeniem, że ICH rozumiesz, a wzrost Twoich zysków będzie najlepszym, jaki możesz otrzymać.

3. Skonfiguruj zwycięski program polecający
Odnoszący sukcesy marketerzy rozwijają umiejętność przekształcania swoich klientów w adwokatów. Często nie muszą nawet bezpośrednio prosić klientów o skierowanie ich do innych. Ich gotowość do dodatkowych działań zwiększa lojalność klientów i wsparcie. Oczywiście zadowoleni klienci odsyłają swoich znajomych i rodzinę do miejsca, które dobrze o nich zadba.
Jakość usług i jest pierwszym krokiem w kierunku skierowań, ale możesz z łatwością pójść o krok dalej. Badania pokazują, że każdy zadowolony klient mówi o tobie trzem osobom. Co by się stało, gdyby do obrazu dodano niewielką zachętę? Tak, dużo więcej. Przekaż podziękowanie klientom, którzy polecają znajomych – niezależnie od tego, czy jest to zniżka, specjalny prezent czy zwykła karta z podziękowaniami – i obserwuj spiralę poleceń!
Możesz upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, przeprowadzając ankiety wśród klientów. Kilka krótkich pytań na temat tego, co klient robi, a czego nie lubi w Twoim produkcie, po których następuje prośba o podanie nazwisk i adresów przyjaciół i rodziny, którzy mogliby skorzystać z produktu, i gotowe, aby przejść do informacji kontaktowych potencjalnego klienta!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *