3 rzeczy, których należy unikać podczas wysyłania listy e-mailem

Tytuł:
Trzy rzeczy, których należy unikać podczas wysyłania listy e-mailem

Liczba słów:
698

Podsumowanie:
Gdy zdecydujesz się mieć listę zgłoszeń, to nie tylko kwestia wysyłania subskrybentom biuletynów promocyjnych lub katalogów. Aby uniknąć wielu komplikacji, należy wziąć pod uwagę wiele rzeczy. Chociaż istnieje wiele sposobów na zachęcenie ludzi do zapisania się na Twoją listę, są też pewne rzeczy, które musisz zrobić, aby uniemożliwić subskrybentom zejście z listy.

Poza tym chcesz również uniknąć problemów z prawem i dostawcą usług internetowych lub …

Słowa kluczowe:
marketing internetowy, marketing e-mailowy, lista marketing, biznes online, tworzenie list, lista akceptacji

Treść artykułu:
Decydując się na listę opt-in, nie chodzi tylko o wysłanie subskrybentom promocji biuletyny lub katalogi. Aby uniknąć wielu komplikacji, należy wziąć pod uwagę wiele rzeczy. Chociaż istnieje wiele sposobów na zachęcenie ludzi do zapisania się na Twoją listę, są też pewne rzeczy, które musisz zrobić, aby uniemożliwić subskrybentom zejście z listy.

Poza tym chcesz również uniknąć wszelkich problemów z prawem i dostawcą usług internetowych lub ISP. Obecnie istnieje wiele przepisów i zasad, które mają na celu ochronę prywatności użytkowników Internetu przed spamowaniem i niechcianymi wiadomościami e-mail. Wraz z popularnością poczty elektronicznej jako medium marketingowego ze względu na niski koszt, wiele firm skorzystało z okazji i zalało konta e-mail wielu osób pocztą promocyjną.

Ale dzięki liście opt-in unikniesz tej irytacji, ponieważ ludzie zapisują się na listę; chcą otrzymywać biuletyny i materiały promocyjne. Zgodzili się na umieszczenie na liście, zapisując się samodzielnie, ale nie zapomnij za każdym razem umieszczać funkcji rezygnacji z subskrypcji na liście akceptacji, aby uniknąć nieporozumień. Może się zdarzyć, że podano konto e-mail, kiedy prawdziwy właściciel nie chciał się zapisać.

Ważne jest, aby Twoja lista była czysta i łatwa do zarządzania. Zorganizuj to, korzystając z wielu narzędzi i technologii dostępnych dla Twojej listy akceptacji. Nie martw się; Twoja inwestycja w tę strategię marketingową jest tego warta, biorąc pod uwagę cały zasięg, jaki uzyskasz, który prawdopodobnie zostanie przekształcony w sprzedaż, a następnie na zysk.

Chroń siebie i swoją firmę przed kłopotami i potencjalnymi zderzeniami z prawem i dostawcami usług internetowych. Dbaj o legalność i czystość swojej operacji. Twoja reputacja jako legalnego biznesmena i legalnej witryny zależy od tego, czy jesteś prostym i prawdziwym strategiem marketingowym. Wskazówka: oto trzy rzeczy, których należy unikać podczas wysyłania listy e-mailem.

1) Zwróć uwagę na nieudane wysyłki. To są odsyłane wiadomości e-mail. Odrzucone wiadomości e-mail, nazywane również wiadomościami niemożliwymi do dostarczenia, to te wiadomości, które z jakiegokolwiek powodu nie zostały pomyślnie odebrane przez zamierzonego odbiorcę.

Istnieją zwroty, które mają miejsce lub występują, ponieważ serwer był w tym czasie zajęty, ale nadal można je dostarczyć w innym czasie. Zdarzają się też zwroty, ponieważ skrzynka odbiorcza odbiorcy jest w tym czasie pełna. Są takie wiadomości o odesłaniu, których nigdy nie można dostarczyć. Przyczyną tego może być nieprawidłowy adres e-mail, błędnie wpisany adres e-mail lub adres e-mail, który został już porzucony i usunięty.

Zarządzaj swoją listą, umieszczając oznaczenia na tych, które odbijają się. Usuń konto e-mail z listy, aby mieć dokładne statystyki i zapisy, ile osób faktycznie odbiera Twoją pocztę. Możesz również sprawdzić pisownię swoich adresów e-mail na liście. Częstym błędem jest umieszczenie litery N zamiast M w obszarze .com.

2) Zawsze udostępniaj funkcję rezygnacji z subskrypcji w swojej witrynie i łącze do rezygnacji z subskrypcji w swoich wiadomościach e-mail. Kiedy ktoś z Twojej listy zgłasza prośbę o anulowanie subskrypcji, zawsze traktuj tę prośbę poważnie. Jeśli nie usuniesz ich z listy i nadal będziesz wysyłać im swoje e-maile, wysyłasz im teraz spam.

Gdy zostaniesz zgłoszony jako spamer, Ty i Twoja firma możecie mieć wiele kłopotów. Możesz zostać zgłoszony władzom i być może umieszczony na czarnej liście wielu dostawców usług internetowych. W ten sposób stracisz wielu subskrybentów i znacznie więcej potencjalnych subskrybentów.

3) Nie zamieszczaj w biuletynach treści pornograficznych, szokujących i niepokojących. Trudno rozszyfrować wiek odbiorcy i może z tego wynikać wiele skarg. Należy również unikać kontrowersyjnych kwestii, aby subskrybenci nie mieli marki. Trzymaj się charakteru swojej witryny i firmy.

Zawsze pamiętaj o tych wskazówkach w tym artykule, aby mieć zdrowe relacje z subskrybentami, a także pozostawać w granicach tego, co jest dozwolone w wysyłaniu e-maili na listę akceptacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *