3 powody, dla których każda firma potrzebuje biuletynu

Publikowanie własnego biuletynu przynosi wiele korzyści Tobie i Twojej firmie.

1. Utrzymywanie kontaktu – Twoi klienci i klienci są siłą napędową Twojej firmy. Czy jest lepszy sposób na pozostanie w kontakcie z obecnymi klientami niż poprzez newsletter? Biuletyn pozwala na nadanie osobistego charakteru Twojemu związkowi i świętowanie kamieni milowych, zarówno Twoich, jak i Twoich klientów. Oprócz wspierania relacji z klientami, biuletyn może również umożliwiać wprowadzanie nowych produktów, oferowanie specjalnych promocji lub rabatów istniejącej bazie klientów oraz zachęcanie do polecania.

2. Przyciągnij nowych klientów – większość potencjalnych klientów nie kupi od razu, chyba że mają natychmiastową potrzebę lub nie przyszli do Ciebie przez potężne polecenie. Często będą się rozglądać i porównywać, co oznacza, że ​​prawdopodobnie nigdy więcej ich nie zobaczysz. Jeśli jednak masz bezpłatny biuletyn, który oferuje zainteresowanym klientom możliwość uzyskania dodatkowych informacji o sobie, Twojej firmie i produktach za darmo, a także mogą dowiedzieć się więcej o Twoich kontaktach z obecnymi klientami. Biuletyn może być bardzo prostą strategią, aby zmienić jednorazowego gościa w klienta na całe życie.

3. Ustal swoją wiedzę – nikt nie wie o Twojej firmie więcej niż Ty, co czyni Cię ekspertem. Prawdopodobnie budowa własnej firmy pozostawiła Ci jeszcze większe doświadczenie w swojej dziedzinie. Podziel się swoją wiedzą za pośrednictwem biuletynu, aby pogłębić relacje z obecnymi klientami i przekonać potencjalnych klientów, że jesteś odpowiedzią na ich problemy.

Teraz, gdy przekonałem Cię, że musisz publikować swój własny biuletyn, chcę odpowiedzieć na kilka pytań, które zawsze zadają początkujący redaktorzy i wydawcy.

Czym dokładnie jest biuletyn elektroniczny?

Podobnie jak ich papierowe odpowiedniki, biuletyny elektroniczne dostarczają pisemnych wiadomości zwykle odnoszących się do wspólnego tematu lub tematu. Główna różnica polega na tym, że biuletyn elektroniczny wykracza poza papier i atrament i najprawdopodobniej istnieje tylko na ekranie komputera.

Niektóre biuletyny elektroniczne są dostarczane tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej, podczas gdy inne są dostarczane tylko w Internecie. Większość jest dostarczana w kombinacji tych dwóch. Większość moich e-zinów i biuletynów jest dostarczanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, ale są one również dostępne natychmiast za pośrednictwem strony internetowej (lub raczej strony bloga) i kanału RSS.

Możesz wybrać metodę, która najbardziej odpowiada Tobie i Twoim odbiorcom.

Jak publikujesz biuletyn elektroniczny?

O wiele łatwiej jest rozpocząć publikację własnego elektronicznego biuletynu niż publikację drukowaną. Wystarczy zdecydować się na temat, nazwać swoją publikację i zacząć pisać. Łatwo jest znaleźć odbiorców (poza własną bazą klientów, jeśli wybierzesz) za pośrednictwem różnych katalogów e-zinów i biuletynów w Internecie, a także przejść bezpośrednio do źródła, na przykład tablic dyskusyjnych dla osób zainteresowanych danym tematem.

Będziesz musiał określić metodę dostarczania, co najprawdopodobniej oznacza skonfigurowanie własnej witryny internetowej lub strony internetowej w istniejącej witrynie; tworzenie archiwum problemów po ich utworzeniu, co może oznaczać założenie bloga; i śledzenie czytelników, co prawdopodobnie oznacza skonfigurowanie usługi wysyłania poczty lub autorespondera. Możesz jednak skorzystać z bezpłatnych narzędzi do wykonania dowolnej z tych czynności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *