3 poważne błędy, które popełniasz, stosując prawa do odsprzedaży i zasoby, których należy unikać

Tytuł:
3 monumentalne błędy, które popełniasz przy prawach do odsprzedaży i zasoby, których należy unikać

Liczba słów:
871

Podsumowanie:
Monumentalny błąd # 1 :
Nisza bardzo konkurencyjna.

Oto, co się dzieje. Uczysz się od tak zwanych guru o marketingu internetowym, więc naturalnie decydujesz się na śledzenie tego, co robią, czyli sprzedaż na rynku marketingu internetowego.

Problem polega przede wszystkim na tym, że jest to bardzo konkurencyjny rynek, na którym można rozpocząć kilka pierwszych przedsięwzięć. Można zarabiać pieniądze, ale walczysz ze wszystkimi najlepszymi w marketingu. Faceci, którzy byli w t …

Słowa kluczowe:
prawa do odsprzedaży, ebook z prawami do odsprzedaży, produkt objęty prawami do odsprzedaży, marketing internetowy

Treść artykułu:
Monumentalny błąd nr 1:
Bardzo konkurencyjna nisza.

Oto, co się dzieje. Uczysz się od tak zwanych guru o marketingu internetowym, więc naturalnie decydujesz się na śledzenie tego, co robią, czyli sprzedaż na rynku marketingu internetowego.

Problem polega przede wszystkim na tym, że jest to bardzo konkurencyjny rynek, na którym można rozpocząć kilka pierwszych przedsięwzięć. Można zarabiać pieniądze, ale walczysz ze wszystkimi najlepszymi w marketingu. Faceci, którzy byli w okopach od lat.

Pamiętaj, że kiedy czytasz list sprzedażowy od faceta, który mówi ci: „Byłem spłukany i miałem dość, więc założyłem biznes online i zarabiałem mnóstwo gotówki w ciągu pierwszych kilku miesięcy”, co oni ” Zwykle nie mówię Ci, że byli w marketingu bezpośrednim offline przez wiele lat, zanim jeszcze trafili do Internetu. Pewnie, może kiedyś byli spłukani, wszyscy byliśmy.

Najważniejsze jest to, aby spróbować znaleźć niszę poza tą areną, dopóki nie zdobędziesz pewnej wiarygodności i nie odniesiesz sukcesu.

Dobrym miejscem do rozpoczęcia poszukiwań jest branża Health and Wellness. Ludzie zawsze chcą poprawić swoje zdrowie i niezależnie od tego, czy postępują zgodnie z radą, czy nie, gdy nie czują się dobrze, mają ochotę kupić coś szybko, aby poczuć się lepiej.

Również dlatego, że wkrótce pojawi się pokolenie wyżu demograficznego. Ponad 100 milionów konsumentów oraz Twoi potencjalni klienci w Ameryce Północnej w ciągu najbliższych 5 lat będzie mieć 50 lat i więcej. Mają i będą nadal rządzić rynkiem, więc najlepiej jest być na nie przygotowanym, a oni będą szukać informacji na temat zdrowia. Równie dobrze możesz być tym, który to zapewni, prawda?

Teraz, ponieważ jest to artykuł o prawach do odsprzedaży, najlepszym miejscem na skupienie się na tematach związanych ze zdrowiem i zdrowiem jest strona o nazwie Health Info Profits. Otrzymasz 2 nowe, gotowe produkty i miesięczne strony sprzedaży, a także ogromną ilość cennych zasobów, które Ci w tym pomogą. Więc…

Zasób nr 1 znajduje się pod adresem: http://www.HealthInfoProfits.com

Monumentalny błąd nr 2:
Pozostawienie treści „tak jak jest” przy odsprzedaży pakiety praw.

W jednym są właściwie dwa błędy, więc uważaj. Na pewno chcesz spróbować uzyskać pakiety praw do odsprzedaży etykiet prywatnych, aby móc je zmieniać tak często, jak chcesz.

Oto dlaczego:

Inni ludzie będą kupować te same pakiety co Ty, więc gdzie cię to prowadzi? Cóż, po pierwsze bez wiarygodności. Chcesz móc dodać do tego swój własny zwrot akcji i głos. Chcesz treści, których nie ma nikt inny.

Więc pytasz, za co ja do cholery płacę. Krótka odpowiedź brzmi: czas. Kupiłeś czas na badania w zasadzie dla 80% produktu, teraz chcesz po prostu dodać dodatkowe 20% pochodni, które sprawią, że ten produkt będzie Twoim własnym i da znacznie większą wiarygodność niż facet, który po prostu go tam uderzy. To oznacza większą sprzedaż dla Ciebie. Konkluzja.

Ponadto wyszukiwarki obecnie poważnie rozprawiają się z zduplikowanymi informacjami, a witryna ze zduplikowanymi artykułami i informacjami spada jak muchy. Może to zająć trochę więcej czasu, ale w końcu będzie się opłacać masowo. Inteligentniejsza praca to podstawa.

Zasoby dotyczące błędu numer dwa i znalezienia dodatkowych informacji, aby dodać własny styl do produktów odsprzedaży, są w rzeczywistości bezpłatne. Są to:

a) www.google.com/answers

b) www.webmd.com (jeśli zamierzasz kierować reklamy na rynek zdrowia i dobrego samopoczucia, jest to bezcenne źródło informacji dla you.

Monumentalny błąd # 3:
Nie budowanie listy wokół docelowego rynku niszowego.

Ludzie myślą, że to łatwa sprzedaż. Teraz mają produkt w ręku , czasami mają wstępnie napisaną stronę sprzedaży, więc zakładają konto Google Adwords i kierują ruch prosto do witryny. Równie dobrze możesz być partnerem marketingowym, jeśli chcesz to zrobić. Poza tym to nic nie kosztuje .

Jeśli nie tworzysz listy do sprzedaży w kółko, wyrzucasz w błoto tony pieniędzy. Właściwie dobrym pomysłem jest nawet nie sprzedawanie produktu i po prostu dawanie za darmo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *