3 Popularne niszowe nieporozumienia dotyczące marketingu

Specjalizacja w rynkach niszowych nigdy nie była tak istotna jak obecnie. Dawno minęły czasy, kiedy można kierować reklamy na ogólne, szerokie rynki i zarabiać na nich.

Aby zarabiać w dzisiejszym środowisku marketingu internetowego, trzeba specjalizować się w dobrze zdefiniowanych niszowych tematach.

Przyjrzyjmy się kilku nieporozumieniom dotyczącym marketingu niszowego.

Fałszywy pogląd nr 1: Nie musisz być ekspertem w wybranej niszy!

Wszyscy mówią, że powinieneś wybrać tylko niszę, w której jesteś ekspertem … bzdury!

Internet jest na tyle bezosobowy, że można z łatwością pojawić się jako ekspert i nie wiedzieć nic na ten niszowy temat. Kluczem jest wystąpienie jako ekspert. W jaki sposób? Możesz zlecać na zewnątrz, tworzyć niszowe witryny bez interakcji, takich jak blogi, kupować prawa do odsprzedaży ebooków w określonej niszy. Widzisz, możesz skorzystać z dowolnej niszy.

Fałszywy pogląd nr 2: Wybierz jeden niszowy rynek i trzymaj się go.

Nie prawda! Kiedy już znajdziesz się w jednej niszy i opracujesz rentowny system, wybierz inny i zacznij z nim pracować. Możesz nawet wybrać nazwę pióra, jeśli chcesz, jest to powszechna praktyka.

Marketing niszowy to gra liczbowa. Gdy znajdziesz dochodową niszę, włącz autopilota i wybierz inną niszę rynkową, na którą chcesz się dostać.

Fałszywy pogląd nr 3: Najlepszym sposobem zarabiania pieniędzy w grze niszowej jest promowanie produktów niszowych jako partner.

Znowu źle! Jasne, bycie partnerem i promowanie produktów niszowych może być bardzo opłacalne, ale jeśli to robisz, nie maksymalizujesz swoich dochodów.

Musisz wypromować własny landing lub squeeze, na którym zbierasz adres e-mail odwiedzającego, a następnie wysyłasz go do niszowego produktu, który promujesz. Powinieneś także wysłać kurs e-mailowy z informacjami dotyczącymi tej konkretnej niszy rynkowej, aby zdobyć zaufanie odwiedzających. Ponieważ subskrybent Ci ufa, możesz wielokrotnie polecać produkty z tej niszy, wiedząc, że Twoja rekomendacja ma duże znaczenie.

To trzy popularne nieporozumienia, jeśli chodzi o marketing niszowy. Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami, a będziesz mieć większe szanse na sukces. Pamiętaj, że ważne jest, aby znaleźć dochodową niszę, ustawić ją tak, aby była na autopilocie, a następnie przejść do następnej niszy.

Nie wszystkie rynki niszowe okażą się strzałem w dziesiątkę, więc nie zniechęcaj się.

Nawet jeśli jeden na dziesięciu stanie się naprawdę opłacalny, usiądź i uśmiechnij się, trafiłeś w dziesiątkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *