3 plany rozszerzenia Twojej firmy, której nie chcesz przegapić!

1. Znajdź swoją niszę
Są szanse, że masz już docelowych odbiorców, do których sprzedajesz swoje produkty. Spójrzmy prawdzie w oczy, prawdopodobnie szukasz sposobów na zwiększenie liczby odbiorców na rynku i zysków … lub prawdopodobnie nie czytałbyś tego artykułu. Oto prawdziwe fakty … nie musisz szukać szerszej publiczności, aby zwiększyć sprzedaż.

Czy zauważyłeś podobne cechy wspólne dla grup docelowych odbiorców? Może masz grupę biznesmenów, grupę młodych matek i grupę emerytów, którzy często robią zakupy. To tylko konfiguracja, o której mówię.

Zwróć uwagę na indywidualne cechy każdej grupy i podziel swoje reklamy na podobne segmenty lub nisze. Skoncentruj się na konkretnych potrzebach grupy w produktach reklamowych, które wystawiasz. Ogólne reklamy nie są tak skuteczne, jak reklamy bardziej szczegółowe. Hej, wszyscy siadamy i zwracamy uwagę na kogoś, kto rozpoznaje nasze specyficzne potrzeby i pragnienia!

2. Stwórz unikalny punkt sprzedaży
Dlaczego ktoś miałby kupować od Ciebie, a nie od konkurencji? Nienawidzę zadawać ciosu twojemu ego, ale tak naprawdę nie ma to nic wspólnego z tobą, twoim produktem ani twoją usługą. Tak, jest trochę egocentryczny, ale klientów przyciągają oferty, które wskazują na to, co jest dla nich korzystne.

Jeśli chcesz wyróżnić się z tłumu, stwórz wyjątkową propozycję sprzedaży, która podkreśli korzyści, jakie klienci uzyskają dzięki współpracy z Tobą. Czy uzyskają szybszą obsługę? Śmiało i dramatyzuj, ale skup uwagę na kliencie … „Bezpłatna dostawa w ciągu nocy!” Hej, mówi klientowi … otrzymujesz szybką obsługę i zniżkę na wysyłkę. Dwie zdecydowane korzyści w jednym zestawieniu.

Nie próbuj tworzyć nowych produktów i usług, aby zwrócić na siebie uwagę. Po prostu dodaj specjalną korzyść do tych, które już masz … może to szybsza obsługa. Najskuteczniejsze rzeczy, które należy podkreślić, to korzyści, których Twoja konkurencja nie może lub nie chce dać.

3. Oferuj swoją drogę do większych zysków
Ile razy zacząłeś polować? Jasne, jako marketer wyszukujesz i szukasz zupełnie nowych lub starożytnych metod rysowania zupełnie nowych twarzy w swoim miejscu biznesowym. Faktem jest, że nie musisz znajdować nowych klientów, aby zwiększyć sprzedaż.

Nie, w rzeczywistości możesz wziąć obecny biznes i wysłać swoje zyski na Księżyc jedną prostą techniką … złożyć ofertę.

Każdą sprzedaż witaj ofertą przedmiotu związanego z zakupem. Oferowany produkt wcale nie musi być Twój. Internet jest wspaniały dla sprzedawców afiliacyjnych, którzy mogą czerpać ogromne zyski ze sprzedaży materiałów innych osób.

Rozwijanie firmy nie musi być stresującym, wyczerpującym lub szalonym procesem. Po prostu zastosuj te trzy strategie i patrz, jak się rozwija!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *