3 niezawodne sposoby na przechytrzenie konkurencji

Spójrzmy prawdzie w oczy … konkurencja zostanie. Zawsze będzie ktoś, kto będzie czekał za skrzydłami, by odciągnąć klientów od Ciebie i wkroczyć do ich królestwa. Tak, zawsze będziesz musiał szukać nowych sposobów, aby prześcignąć konkurencję, ale są 3 sposoby na zminimalizowanie ich wpływu na Twój biznes.

1. Wdrażaj niekonwencjonalne strategie marketingowe
Czasami trudno jest wyróżnić się z tłumu, gdy tak wiele firm naśladuje kampanie marketingowe swoich konkurentów. Jasne, wszyscy chcemy odnieść sukces, a kiedy widzimy, jak inni używają metody i prosperują, pojawia się chęć, aby wskoczyć na wóz zespołu i cieszyć się tym samym sukcesem.

Zamiast dołączać do stada, szukaj sposobów na reklamowanie się, których nikt inny nie używa. Marketing internetowy jest dobrym przykładem. Większość sprzedawców internetowych używa … zgadłeś, że jest to Internet do promowania swoich produktów. Dlaczego nie wydrukować imponujących pocztówek i użyć ich do skierowania ludzi do Twojej witryny? Hej, nikt inny tego nie robi!

2. Odkryj ukryte rynki
Twoi konkurenci coś tracą! Przeszukuj, aż odkryjesz, co to jest, i zajrzyj do tej niszy rynkowej. Gdy odkryjesz swoją tajną kopalnię złota, popraw kopię sprzedaży i witrynę internetową, aby uwzględnić konkretny odkryty rynek.

Jeśli jesteś przedstawicielem ds. Marketingu wielopoziomowego, możesz rozważyć następujące nisze.

„Pracownicy: wolność wynikająca z bycia swoim własnym szefem to marzenie, na które wielu pracowników ma nadzieję, ale którego nigdy nie doświadczy. Śmiało … daj im znać, że marzenia się spełniają … jest szansa, aby zostać swoim własnym szefem. tylko dla nich.
„Mamusie pozostające w domu: większość matek zostaje w domu”. Mamy poświęcić finanse dla dobra swoich dzieci. Chcieliby skorzystać z okazji, by wychować swoje dzieci i zarobić trochę pieniędzy.
„Emeryci: Jaka przyszłość czeka kogoś, kto szuka emerytury? Możliwe, że w środku jest dużo iskry, a marzenia wciąż pulsują… a teraz… będą mieli czas, aby zainwestować swoje długie marzenia !

3. Zostań Ekspertem
Wszyscy szanujemy opinie i wgląd kogoś, kto naprawdę zna temat od podszewki. Tak, poświęć trochę czasu na badanie, poznaj wszystkie tajniki swojego produktu … a następnie podkreśl to w swojej kampanii marketingowej. Prawdziwej wiedzy nie można naśladować. Konsumenci będą wiedzieć, kto jest ekspertem.

Nie musisz umieszczać wszystkich swoich jajek w jednym koszyku, aby skupić się na jednym produkcie, ale możesz podkreślić swoją wiedzę w jednym obszarze. Pamiętaj, że ludzie często oczekują, że zapłacą więcej za porady ekspertów! Możesz nieco podnieść cenę, uzyskać referencje i znaleźć innego eksperta, który Cię poprze.

Nie musisz pozwolić, aby konkurencja cię pokonała, gdy przygotujesz się na sukces!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *