3 niezawodne sposoby na przebicie się przez recesję

Zwycięzcy ZAWSZE szukają sposobów na rozwój swojej firmy. Ufają swojej firmie, ufają swoim klientom, że im pomogą i zdają sobie sprawę, że kryzys finansowy oferuje korzyści niedostępne w lepszych czasach ekonomicznych.

1. Uzyskaj więcej za swoje pieniądze na reklamę
Gdy sytuacja gospodarcza się pogarsza, po prostu ma sens, że reklama przyniesie mniejszy zwrot niż w trakcie i korzyści ekonomiczne. Oczywiście, wydaje się dużo mniej pieniędzy, ale nie musisz patrzeć, jak marża zysku spada!

Pomyśl o tym… reklamodawcy odczuwają recesję tak samo jak Ty i są bardziej zdesperowani w poszukiwaniu klientów. To idealna atmosfera do negocjacji obniżenia kosztów – nawet jeśli już otrzymujesz dobrą cenę. Każdy grosz reklamowy, który możesz zaoszczędzić, to o wiele większy zysk, który zarobisz na produktach.

Czy myślałeś o uzyskaniu bezpłatnej reklamy? Lokalne gazety zawsze szukają czegoś, co może zainteresować mieszkańców. Podaj wiadomości! Reklama jest bezpłatna, ale to wspaniały sposób na zaprezentowanie swojej firmy potencjalnym klientom.

Czy Twoje reklamy naprawdę muszą być tak duże, jak są? Zwykle myślimy, że duże jest lepsze, ale fakty są takie, że krótkie reklamy zawierające 11 słów lub rzadziej generują większą reakcję niż duże reklamy. Spróbuj i zredukuj część kosztów bezpośrednio z rachunku reklamowego.

2. Skorzystaj z dużej sprzedaży biletów
Nie wszyscy Twoi klienci cierpią z powodu recesji. Pamiętaj, że zawsze są ludzie, którzy dobrze prosperują finansowo, więc nie bój się robić dużych ofert sprzedaży biletów. Dodatkowo, gdy brakuje pieniędzy, ludzie, którzy mają dużo zapasów w Twoim produkcie, docenią go jeszcze bardziej.

Pomyśl o sposobach tworzenia produktów podobnych do Twoich, ale o znacznie wyższych cenach. Sprzedawcy internetowi często tworzą witryny tylko dla członków i sprzedają swoje produkty po znacznie wyższych cenach. Hej, oczywiście będą sprzedawać mniej, ale ludzie, którzy naprawdę cenią produkt, kupią. Każda sprzedaż przyniesie znacznie wyższy zysk. Pomyśl o tym w ten sposób … chociaż sprzedaż jest mniejsza, rzeczywisty zysk może być nawet większy niż w przypadku sprzedaży po niższej cenie.

3. Zmaksymalizuj liczbę klientów, których masz
Twoi klienci już wiedzą, że masz świetne produkty i zapewniasz satysfakcjonującą obsługę. Ufają, że do nich dojdziesz. Pomyśl o tym … znacznie łatwiej jest sprzedawać komuś, z kim już masz związek.

Wykorzystaj każdą okazję, aby zwiększyć wielkość sprzedaży wśród odbiorców, których już masz. Czy masz produkt, który pasuje do tego, który kupują? Zaoferuj im to przy kasie. To sprawdzona i skuteczna metoda na zwiększenie sprzedaży. Możesz być zszokowany dodatkową sprzedażą, jaką możesz wygenerować od tych, którzy już u Ciebie kupują.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *