3 kroki do uzyskania wysoce zmotywowanych potencjalnych klientów lub klientów

Przy wielu sposobach reklamy łatwo jest czasem spieszyć się, żeby po prostu gdzieś coś wydać. Jednak bez względu na to, gdzie planujesz się reklamować, istnieje kilka podstawowych zasad, które pomogą w tworzeniu skutecznych i dochodowych reklam. Oto trzy, które poprowadzą Cię we właściwym kierunku.

1. Pierwszy na liście kontrolnej to; Czy Twoja wyjątkowa pozycja sprzedażowa (USP) jest jasna i prowokująca?

Musisz dowiedzieć się, co sprawia, że ​​Twoja firma różni się od konkurencji. Na tej podstawie możesz opracować strategię opartą na mocnych lub nawet słabych stronach tych różnic. W rzeczywistości dobrzy marketerzy identyfikują mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia (SWOT) i opracowują swoją strategię na podstawie tych czynników. Oto przykład USP, który wynika ze słabości firm:

„Nie jesteśmy numerem 1, więc pracujemy ciężej, aby wykonać zadanie”.

W tym przykładzie użyto słabości, aby poinformować klientów, że zrobią wszystko, aby wykonać zadanie. Klienci wiedzą, że nie są numerem 1, więc usługa i ceny będą konkurencyjne.

Posiadanie USP jest niezwykle ważne, aby odróżnić Cię od konkurencji. To jest to, co przenosi cię do umysłów, a ostatecznie do portfeli twoich klientów i potencjalnych klientów.

2. Skuteczne nagłówki i tekst reklamy

Tworząc skuteczne nagłówki i tekst reklam, należy kierować się powiedzeniem, uwagą, zainteresowaniem, pragnieniem i działaniem. Lepiej nazywać się „AIDA”.

Oznacza to po prostu, że przyciągasz uwagę potencjalnego klienta lub klienta atrakcyjnym nagłówkiem lub grafiką, zachęcasz go do czytania z interesującym tekstem reklamy, który wzbudza pożądanie i kończy się silnym wezwaniem do działania.

Podczas opracowywania „AIDA” należy pamiętać, że wszystkie zakupy dotyczą podstawowych ludzkich potrzeb i można je podzielić na dwie kategorie; chęć zdobycia i chęć uniknięcia przegranej. Ta ostatnia, która jest zwykle najbardziej skuteczna. To jest cały artykuł sam w sobie, ale jeśli skupisz się na tych dwóch zasadach, będziesz na najlepszej drodze do skutecznej kampanii reklamowej.

3. Nie ma znaczenia, co powiesz, jeśli nie powiesz tego we właściwym miejscu.

Równie ważne jak to, co mówisz, jest to, gdzie to mówisz. Miejsce i czas umieszczenia reklam będzie miało ogromny wpływ na ich wyniki. Znajomość kilku faktów, takich jak poniższe, zapewni znacznie skuteczniejszą kampanię:

Reklamy całostronicowe uzyskują lepszą reakcję na stronach po prawej stronie.

Większe reklamy działają lepiej niż mniejsze reklamy.

Jeśli umieszczasz mniejsze reklamy, generują więcej odpowiedzi, jeśli znajdują się niżej na stronie i bliżej zewnętrznych marginesów.

W przypadku przesyłek typu „direct mail” kupujący szybciej reagują na przesyłki otrzymane w połowie tygodnia niż w poniedziałki, piątki czy weekendy.

Seminaria i wykłady działają lepiej w drugim i trzecim tygodniu miesiąca.

To tylko kilka prostych faktów, które zapewnią lepszą odpowiedź. Bycie studentem i poznanie wszystkich zawiłych szczegółów reklamy będzie dobrze spędzonym czasem, jeśli chodzi o powodzenie kampanii.

Ok, więc te trzy proste kroki pomogą Ci stworzyć skuteczniejsze i bardziej dochodowe kampanie reklamowe. Reklama może być kosztowna, jeśli nie zwraca się należytej uwagi na drobne szczegóły, ale może być bardzo opłacalna, jeśli odrobisz pracę domową i stworzysz najbardziej atrakcyjną reklamę i umieścisz ją we właściwym czasie i miejscu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *