3 kroki do pomyślnego zbudowania zespołu w dowolnym programie

Każdy plan macierzy x na y ma jedno duże ryzyko … ale także jedną wielką zaletę.

Największe ryzyko: ludzie w Twojej strukturze mogą pomyśleć, że nie muszą się promować i po prostu czekać na Twój efekt.

Największa zaleta: Mimo to to świetny sposób na szybkie zbudowanie głębokiego zespołu … jeśli Ty i ludzie w Twoim zespole rozumiesz, że nie powinni po prostu siedzieć i czekać, aż to się stanie.

Poniższe 3 kroki, które musisz wykonać i nauczyć, aby zbudować odnoszący sukcesy zespół:

1. Znajdź 2 osoby … Nie ma znaczenia, czy jest to np. matryca wymuszona 2×15 lub szersza. Jeśli matryca jest szersza niż 2 lub nawet nieograniczona, polecam zacząć od 2, a następnie poszerzyć, gdy Twój zespół zostanie w pełni zbudowany co najmniej 4 poziomy.

2. Następnie zbuduj z nimi relacje, naucz ich tych 3 prostych kroków i motywuj ich, aż sami znajdą 2 osoby.

3. Następnie zmotywuj swoje 2 osoby do zmotywowania 2 osób do znalezienia 2 osób … itd.

Uważam, że jest to znacznie lepszy sposób na zbudowanie odnoszącego sukcesy zespołu. I nie po to, aby masowo promować i mieć nadzieję, że kilka z mas, które sponsorujesz, samodzielnie zbuduje zespół … ale zamiast tego zmotywuj do zmotywowania go do zbudowania zespołu … aż do końca.

Jeśli masowo promujesz … możesz być w stanie początkowo zbudować dużą grupę … ale ponieważ nie będzie żadnego związku, szybko się rozpadnie.

Jeśli ty lub ktoś w twoim zespole ma dużą listę osób, do których możesz wysłać e-mail, ty lub te osoby możecie wysłać wiadomość do wszystkich, mówiąc im, że szukasz tylko 2 liderów. Poproś ich o przesłanie Ci e-maila z informacją „dlaczego” powinieneś je wybrać. Następnie wybierz 2 najlepsze … i przesuń jeden, wykonując krok 2 powyżej.

Również jeśli członek downline ma problemy … i bez względu na to, jak bardzo się stara, nie jest w stanie samodzielnie znaleźć dwóch … np. z powodu braku osób, które zna … wtedy mógłbyś wysłać taki mailing w ich imieniu.

Podstawowym podejściem, które działa najlepiej, jest rozmowa na czacie z osobami, które już znasz. Tych, z którymi już mamy związek.

Jeśli to nie wygeneruje twoich 2 liderów … możesz skorzystać z metody wysyłania, szukając dwóch liderów, jak opisałem wcześniej.

Ale co powinieneś powiedzieć ludziom podczas czatu lub w wiadomości e-mail, którą piszesz, aby znaleźć dwóch liderów?

To jest punkt, w którym musisz odrobić pracę domową. Przyjrzyj się uważnie programowi, dla którego chcesz zbudować odnoszący sukcesy zespół. Odpowiedz sobie na następujące pytania:

1. Jaki produkt lub usługa sprzedaje ten program?
2. Jakie główne korzyści zapewnia klientowi produkt lub usługa?
3. Co sprawia, że ​​produkt lub usługa są lepsze od oferowanych przez konkurencję?
4. Ile kosztuje produkt lub usługa?
5. Jak działa plan wynagrodzeń za produkty?
6. Co jest potrzebne, aby wyjść na zero i osiągnąć zysk?

Zauważyłeś, że wspomniałem na koniec o wszystkim, co dotyczy pieniędzy? Tak, celowo uporządkowałem powyższą listę według priorytetów.

Kiedy odpowiadasz sobie na te pytania, pamiętaj, aby zawsze odpowiedzieć na najbardziej podstawowe pytanie, które każdy ma … czyli:

Co z tego będę miał? Często nazywany również WIIFM. Kiedy nauczysz się odpowiadać na to pytanie, z łatwością będziesz mógł znaleźć swoich dwóch liderów.

A tak przy okazji … istnieje skrót do zadania domowego. 🙂

Poproś swojego sponsora o odpowiedź na sześć powyższych pytań … a następnie sprawdź, czy te odpowiedzi są dokładne i zgadzają się z Twoją własną opinią o programie. Może to zaoszczędzić czas i wzmocnić relacje z własnym sponsorem, gdy będziecie z nim współpracować, aby na nie odpowiedzieć.

Wskazówka: w sieci są miliony programów i wiele osób, w tym ja, łatwo pada ofiarą dołączania do zbyt wielu naraz. Trawa zawsze wydaje się bardziej zielona po drugiej stronie. 😉

Żyję teraz według następującej zasady … Zarabiaj dzięki dwóm programom (co oznacza: zyskaj), zanim w ogóle zechcesz dołączyć do nowego. I tobie też to polecam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *