3 klucze, które musisz zobaczyć, aby rozwinąć swoją firmę

1. Połącz siły
Nikt nie zna Twojego rynku tak jak Ty! Jakie są główne cechy Twojej grupy docelowej? Znajdź kogoś, kto nie jest konkurentem, ale dociera do tej samej klasy klientów, co Ty. Współpracuj z nimi, aby robić wspólne promocje!

Wszyscy wiemy, że dwa to nie jeden. Dramatyczne wyniki końcowe będą skuteczną i oszczędną reklamą, która zapewni wam obojgu niezły zysk.

Kiedyś miałem do czynienia z weterynarzem, który promował miejscowego fryzjera psów … który z kolei promował miejscowego weterynarza. Tak, to coś w rodzaju konfiguracji „podrap mnie po plecach, a ja podrapię twoje”, ale hej, to działa dla obu stron. Pomyśl o tym … klienci poczują, że opiekun psa wie, kto jest najlepszym weterynarzem w mieście, a także zaufa weterynarzowi, który wie, kto jest najlepszym fryzjerem w okolicy. Jasne, jest to sytuacja korzystna zarówno dla fryzjera, jak i weterynarza.

2. Znajdź nowe rynki niszowe
Rynki niszowe są wszędzie, tuż pod twoim nosem! Wśród odbiorców, którym teraz obsługujesz, znajdują się grupy osób, które mają wspólne cechy. Pomyśl o tym … może masz grupę, która mówi po hiszpańsku, grupę nastolatków i grupę mężczyzn i kobiet z klasy średniej.

Oceń te klasy ludzi i odkryj ich wyjątkowe potrzeby i pragnienia. To pozwoli Ci dostosować kampanię reklamową bezpośrednio do nich. Nie jest trudno wziąć aktualne reklamy i wprowadzić kilka zmian, aby dostosować się do nisz. Będą pod wrażeniem, że ICH rozumiesz, a wzrost Twoich zysków będzie najlepszym, jaki możesz otrzymać.

3. Poznaj najnowsze trendy
Wejdź na pierwsze piętro najnowszego trendu … zanim Twoja konkurencja się o tym dowie. Bądź liderem w branży! Hej, marketing internetowy jest nadal opłacalny, ale firmy, które wskoczyły na komendę na początku gry, uzyskały najlepsze dochody za swoją wiedzę.

Nie mówimy o porzuceniu wszystkiego i szalonej ucieczce! Mądrzy marketerzy dodają do swoich już zyskownych biznesów, gdy widzą „nowe i nadchodzące” techniki. Zatrzymaj klientów, których już masz na pokładzie, i dodaj do istniejących produktów i usług.

Możesz szybko i łatwo wzmocnić swój biznes i wyprzeć konkurencję, dodając nowe warstwy do istniejącej firmy, łącząc siły w celu wspólnych promocji i odkrywając nowe rynki, na które można dotrzeć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *