3 innowacyjne sposoby tworzenia listy e-mailowej Optin, która wyróżnia się wśród tłumu

Przy tak wielu listach e-mailowych do wyboru, naprawdę musisz znaleźć atrakcyjnych subskrybentów. Musi mieć coś specjalnego lub innego. Może to być coś, co oferujesz w każdym wydaniu biuletynu, na przykład wywiady z ekspertami. Haczyk może też być wyjątkową zachętą, z której użytkownicy witryny mogą skorzystać natychmiast po zarejestrowaniu się.

Oto 3 pomysły, które możesz wykorzystać dla swoich własnych witryn lub użyć jako inspiracji, aby zacząć myśleć nieszablonowo:

– Zbuduj listę e-mailową Optin, tworząc prywatną witrynę lub sekcję tylko dla członków –

Utwórz prywatną witrynę internetową i poproś ludzi o zarejestrowanie się, aby uzyskać bezpłatny, natychmiastowy dostęp. Na przykład możesz powiedzieć: „Zasubskrybuj nasz bezpłatny e-zine i uzyskaj bezpłatny dostęp do naszej prywatnej witryny członkostwa!” Możesz zdecydować, czy chcą otrzymywać nazwę użytkownika i hasło za każdym razem, gdy chcą się zalogować, lub po prostu podać link do witryny w powitalnej wiadomości e-mail.

Twoja prywatna witryna tylko dla członków może być tak duża lub tak mała, jak chcesz. Niektóre z rzeczy, które możesz umieścić w środku, to: raporty, oprogramowanie, artykuły, ebooki, itp. W witrynie możesz również reklamować swoje programy partnerskie. Możesz też kontynuować, aby poinformować ich o aktualizacjach, nowych produktach, które mogą ich zainteresować, najnowszych wiadomościach z Twojej branży itp.

– Zbuduj listę e-mailową Optin, dając subskrybentom bezpłatny, namacalny prezent –

Zamiast oferować darmowy ebook (lub cały pakiet), jak większość innych, obiecaj odwiedzającym dać coś, co mogą trzymać w rękach, jeśli podadzą ci swoje dane kontaktowe.

Na przykład możesz powiedzieć „Zasubskrybuj dzisiaj i otrzymaj nasz nowy raport pocztą pierwszą klasą”. Możesz wydrukować swój raport na standardowych arkuszach papieru 8 x 11, złożyć go, włożyć do koperty i wysłać pocztą.

Możesz też zaoferować broszurę ze wskazówkami i wysłać ją pocztą do nowych subskrybentów. Możesz też stworzyć własną płytę CD pełną informacji skierowanych do Twojego rynku i wysłać ją pocztą. Lub jeśli masz hurtową dostawę interesującego Cię produktu, możesz wysłać go każdemu nowemu abonentowi. Możliwości ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia.

Możliwości kontynuacji obejmują: artykuły (własne lub napisane przez innych), wskazówki, które odebrałeś, wiadomości z Twojej niszy, recenzje produktów lub innych zainteresowanych, powiązane strony internetowe itp.

– Zbuduj listę e-mailową Optin poprzez konkurs lub loterię –

Zorganizuj bezpłatny konkurs lub loterię w swojej witrynie, w której muszą podać swoje dane kontaktowe, w tym adres e-mail, aby wziąć udział. Spraw, aby nagroda była czymś, czym Twój niszowy rynek będzie zainteresowany. W przeciwnym razie nigdy nie będą chcieli w niej uczestniczyć.

Jeśli masz już uruchomiony ezine, możesz zaoferować nowym subskrybentom darmowy automatyczny wpis. Możesz na przykład powiedzieć: „Zasubskrybuj nasz bezpłatny biuletyn i automatycznie przystąp do naszego konkursu”. Będziesz także chciał z mocą wsteczną uwzględnić obecnych subskrybentów.

Na końcu możesz ogłosić zwycięzcę (zwycięzców), a także przesłać nowe ogłoszenia o konkursach lub produktach. Możesz też uczynić ten konkurs ciągłym konkursem, w którym co miesiąc rozdajesz to samo jednemu (lub większej liczbie) szczęśliwców. W ten sposób zachęcisz wielu subskrybentów do pozostania na Twojej liście.

Możesz znaleźć niszowe produkty do rozdania w hurtowniach lub dropshipperach. Możesz też stworzyć to samodzielnie. Jednym z moich ulubionych sposobów, aby to zrobić, jest stworzenie płyty CD-ROM z przewodnikiem lub raportem (lub czasem kilku), które będą interesujące dla mojego rynku niszowego.

Po raz kolejny możesz dodać wskazówki, artykuły, wiadomości, zapowiedzi nowych produktów lub po prostu ogłoszenie każdego miesięcznego zwycięzcy (ów).

Mam nadzieję, że dzięki tym wskazówkom zainspirowałem Cię do podjęcia własnych działań lub pomysłów. Każdy pomysł, im bardziej popularny, będzie wymagał od czasu do czasu myślenia nieszablonowego, aby był skuteczny. Tworzenie listy e-mailowej do akceptacji nie różni się. A dzięki biuletynom i e-zinom, które codziennie nasycają Internet, musisz zaoferować coś nieco innego, aby zachęcić ich do zarejestrowania się w Twoim. Albo po prostu zostaniesz w tyle.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *