3 elementy, które sprawiają, że Twoja reklama jest skuteczna

Kiedy ostatnio kupiłeś samochód? Czy naprawdę potrzebujesz samochodu? To znaczy NAPRAWDĘ potrzebujesz samochodu? Jest szansa, że ​​ten, który prowadziłeś, nadal działał, kiedy kupiłeś samochód, który masz teraz. Tak, Amerykanie rzadko kupują, ponieważ potrzebują … kupują, ponieważ chcą doświadczyć uczucia, jakie towarzyszy kupowaniu.

Cieszymy się z nowych zakupów. Jasne, możemy się przekonać, że naprawdę potrzebowaliśmy nowego, ale jeśli jesteśmy całkowicie uczciwi, będziemy musieli przyznać, że obejdzie się bez niego. Co to oznacza dla Twojej kampanii reklamowej?

1. Określić korzyści wynikające z produktu lub usługi
Skorzystaj ze sposobów, w jakie klient poprawi swój styl życia, dokonując zakupu. Czy zwiększy zyski własnej firmy o 50 procent? Powiedz to w oświadczeniu otwierającym listu sprzedażowego lub u góry swojej strony internetowej.

Nie przejmuj się cechami samego produktu ani swoją wiarygodnością. Szczerze mówiąc, klienci mogliby mniej się przejmować. Spójrzmy prawdzie w oczy … są trochę samolubni, jeśli chodzi o wyrzucanie swoich ciężko zarobionych pieniędzy. Chcą tylko wiedzieć, co z tego będą mieli.

2. Namaluj obraz słowny, który pozwoli im doświadczyć korzyści
„Obudź się jutro, bez szefa! Możesz spędzić dzień z rodziną lub na polu golfowym… nie ma nikogo, kto by ci mówił, co masz robić”.

Marketer wielopoziomowy może chcieć, aby jego odbiorcy poczuli wolność, że nie mają nikogo, przed czym mogą odpowiedzieć, jeśli odniosą sukces w biznesie. Udramatyzuje to pragnienie i posadzi słuchacza na miejscu, aby zainspirować go do zajęcia się nim, dopóki słuchacz nie będzie gotowy do zarejestrowania się i rozpoczęcia.

3. Inspiruj do natychmiastowego działania
Hej, spójrzmy prawdzie w oczy … im dłużej klient gaga na patyku, tym większe są szanse, że nigdy się nie zdecyduje. Nie pozwól mu tak łatwo odpuścić!

Wyznacz termin. Naciskaj, aby kupić teraz lub przegap okazji. Szanse są całkiem spore, że prokrastynator sobie z tym poradzi tylko po to, by zaoszczędzić kilka dolarów.

A co z Twoimi materiałami sprzedażowymi? Czy dobrze przyjrzałeś się reklamowanym przez siebie rzeczom? Upewnij się, że koncentrujesz się na korzyściach, jakie konsument odniesie z zakupu, a nie na cechach produktu lub usługi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *