3 doskonale skuteczne sposoby na utratę klientów

1. Pozwól im zwlekać
Tak, zwlekanie ukradło miliony dolarów z kieszeni biznesmenów, takich jak ty. Im dłużej będzie to działać na kliencie, tym mniejsze będzie prawdopodobieństwo, że otworzą portfel i oddadzą dinero, które tam trzymali.

Oto jak to działa… Najpierw klient opuszcza Twój sklep bez dokonywania zakupu. Po drugie, czas powoduje zanik pragnienia produktu i odwraca ich uwagę od powrotu. Wreszcie Twój „prawie klient” całkowicie zapomina o dokonaniu zakupu, a potencjalne zyski możesz pożegnać.

Nie pozwól, aby ci się to przytrafiło! Rób transakcje tak nie do odparcia, że ​​po prostu nie będą w stanie odmówić, i ustal datę wygaśnięcia. Tak, trochę naciskaj, żeby kupić DZISIAJ! Nagradzaj ich za przestrzeganie i upewnij się, że zrezygnują z umowy, jeśli tego nie zrobią. Nie daj się prześladować „prawie sprzedaży”, która może zostać zamieniona na PRAWDZIWE zyski!

2. Pozostań na szczycie listy priorytetów
Hej, czasami trzeba nam przypomnieć, co jest, a co nie jest w życiu ważne. To, gdzie wydajemy pieniądze, wskazuje na ich wagę. Czy Twoi klienci mówią Ci, że Twój produkt nie jest dla nich ważny?

Umieść je tam, gdzie chcesz, z dramatycznym obrazem słownym, który wywołuje emocje napędzające zakupy. Powiem tak… Jeśli próbujesz sprzedać im biznes w domu… ​​pozwól im poczuć wolność bycia ich własnym szefem i ustalania własnego harmonogramu. Sprzedajesz narty wodne? Zabierz je na wodę w gorącym letnim słońcu, z wiatrem wiejącym we włosy i rozpyloną wodą. Pozwól im poczuć wagę tej decyzji.

MOŻESZ zmotywować kupujących do nadania Twojemu produktowi wysokiego priorytetu!

3. Nie buduj zaufania
Czy Twoi klienci są przekonani, że Twoja firma będzie świadczyć usługi, o których mówi, że będzie? Ile razy podnosiłeś brew na ofertę, która zawiera wielkie obietnice? Tak, jeśli jeszcze nie wiesz, że to renomowana firma, prawdopodobnie będziesz rozpatrywać roszczenia z przymrużeniem oka.

Bezwarunkowe gwarancje potwierdzają Twoje pragnienie zadowolenia klientów. Referencje są dowodem na to, że masz udokumentowane doświadczenie. Przedstaw kilka faktów swoim „prawie klientom”. Poinformuj ich trochę o sobie i swoim personelu. Zawsze łatwiej jest zaufać osobie niż firmie.

Klienci internetowi są szczególnie narażeni na poczucie uzasadnionej nieufności. W końcu każdy może wysuwać wielkie roszczenia, ale kto jest odpowiedzialny za ich utrzymanie? Osobiste zdjęcie, trochę informacji i numer telefonu, pod którym można skontaktować się z kontaktem, znacznie przyczyniają się do budowania zaufania w sieci.

Ilu „prawie klientów” przemknęło Ci przez palce? Możesz skutecznie zmienić ich w lojalnych klientów, którzy regularnie odwiedzają Twoje miejsce prowadzenia działalności, korzystając z wiedzy biznesowej, o której mówiliśmy w tym artykule.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *