2 pewne metody sprawdzone w celu pozyskania większej liczby klientów

Jeśli jesteś marketerem, najważniejszą troską są klienci. Prawdopodobnie przeczytałeś i słyszałeś milion i jeden pomysłów na to, jak budować relacje, zatrzymywać klientów, tworzyć listy potencjalnych klientów i wzbudzać ich lojalność. Ale trudne pytanie brzmi: „Jak zmienić potencjalnych klientów w klientów?”

Jest wielu ludzi, którzy oglądają Twoje reklamy, myślą o nich, a może nawet mówią: „Powinienem …” Po prostu czekają, aż przekonają się, by coś z tym zrobić. Jest coś, co możesz zrobić, aby je poruszyć!

1. Popraw swoją ofertę
Nikt nie może przegapić umowy, która jest „zbyt dobra, by się jej oprzeć”. Pomyśl o tym… jak często Twoi klienci chcą Twojego produktu, ale chcą czegoś więcej? To pozostawia długą listę „prawie sprzedaży”, które mają potencjał przekształcenia się w rzeczywistą sprzedaż i zysk. Uspokój się. Złóż ofertę tak dobrą, że nie mogą się jej oprzeć.

W żaden sposób nie sugeruję, abyś obniżył ceny, aby osłodzić umowę. Równie łatwo możesz doładować go bonusami, aby zwiększyć postrzeganą wartość bez ograniczania zysku. Premie motywują sprzedaż, może nawet bardziej niż obniżki cen.

Nie pozwól im lollygag. Tak, zaprowadź ich do sklepu natychmiast z terminem. Być może będą musieli wstrzymać zakup konkurencji, aby uzyskać Twoją ofertę, ale hej … co w tym złego?

2. Kontynuacja
Jak chciałbyś zwiększyć sprzedaż o ponad 50 procent? Tak, brzmi dobrze! Jest naprawdę bardzo prosta taktyka, którą możesz zastosować … kontynuacje.

Są szanse, że potencjalni klienci nie kupią Twojego produktu, gdy zobaczą go lub usłyszą o nim po raz pierwszy. Może to będzie trzeci lub czwarty, ale muszą usłyszeć od ciebie trzeci lub czwarty raz, zanim faktycznie zostaną klientami. Czy masz wdrożony system monitorowania?

Po prostu kontaktuj się co miesiąc z „prawie klientem” z nową ofertą lub przekaż mu więcej informacji na temat produktu, którym się interesuje. Nie musi to być skomplikowany proces. Utrzymywanie kontaktu to długa droga do budowania zaufania … klucz do znalezienia klientów na całe życie.

Sprzedawcy internetowi mają dużą liczbę klientów, którzy przeglądają ich witrynę, a następnie klikają. Nie możesz kontynuować bez jakiejś formy informacji kontaktowych. Świetnym sposobem na zebranie potrzebnych informacji jest zaoferowanie bezpłatnego ebooka lub raportu informacyjnego, który może zainteresować konsumentów. Po przekazaniu Ci informacji, aby wysłać im produkt e-mailem, masz to, czego potrzebujesz, aby pozostać w kontakcie i pracować nad przekształceniem ich w lojalnych klientów.

Spersonalizuj jak najwięcej. Jeśli możesz poznać imię swojego klienta … świetnie! Spersonalizowane wiadomości są bardziej atrakcyjne niż wiadomości „zaadresowane do użytkownika”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *