17 ważnych punktów do rozważenia przed zatrudnieniem konsultanta ds. Marketingu prawnego

Tytuł:
17 ważnych punktów do rozważenia przed zatrudnieniem konsultanta ds. Marketingu prawnego

Liczba słów:
734

Podsumowanie:
Ponieważ zbliżamy się szybko do nowego roku, wiele firmy przygotowują się do rozpoczęcia działań marketingowych w 2006 roku. Jeśli myślisz o zatrudnieniu specjalisty ds. Marketingu, weź pod uwagę te 17 kluczowych punktów.

1. Obiektywne porady. Konsultanci, którzy otrzymują opłaty, z większym prawdopodobieństwem udzielą Ci bezstronnych porad niż konsultanci, którzy zarabiają prowizje na podstawie wydanych pieniędzy. Jeśli konsultant zarabia na prowizjach agencji reklamowej, ma on nieodłączny konflikt interesów, ponieważ …

Słowa kluczowe:
Marketing prawniczy, marketing prawniczy, marketing zawodowy

Treść artykułu:
Ponieważ zbliżamy się szybko do nowego roku, wiele firm przygotowuje się do rozpoczęcia działań marketingowych w 2006 roku. Jeśli myślisz o zatrudnieniu specjalisty ds. Marketingu, weź pod uwagę te 17 kluczowych punktów.

1. Obiektywne porady. Konsultanci, którzy otrzymują opłaty, z większym prawdopodobieństwem udzielą Ci bezstronnych porad niż konsultanci, którzy zarabiają prowizje na podstawie wydanych pieniędzy. Jeśli konsultant zarabia na prowizjach agencji reklamowej, ma nieodłączny konflikt interesów, ponieważ im więcej wydajesz, tym więcej zarabia.

2. Doświadczenie. Marketing jest na tyle wyspecjalizowany i złożony, że polecam zatrudnić osobę, która świadczy usługi marketingowe od minimum 15 lat. Ale nie zakładaj, że osoba prowadząca biznes od 15 lat ma wiedzę, umiejętności, osąd i doświadczenie, których potrzebujesz. Upewnij się, że dokładnie przeprowadziłeś wywiad ze wszystkimi konsultantami, których rozważasz.

3. Obciążenie pracą. Czy specjalista ds. Marketingu wykonuje za Ciebie pracę? A może osoba zajmująca się marketingiem służy jako coach i po prostu mówi Ci, co powinieneś robić?

4. Usługa. Czy uważasz, że konsultant chce udzielić Ci pomocy, której potrzebujesz, aby Twój program odniósł sukces? A może masz wrażenie, że szuka większej ryby do usmażenia i że jesteś tylko małą rybką w oceanie?

5. Dostęp. Czy konsultant jest ukryty za ścianą sekretarek, osób zarządzających kontami i asystentów administracyjnych? A może jest łatwo dostępny przez telefon, faks i e-mail?

6. Stabilność. Czy konsultant świadczy usługi marketingowe od kilku lat? A może jest nowy w marketingu – lub nowicjusz w marketingu prawniczym – i po prostu czeka na okazję, by zająć się czymś innym?

7. Marketing w centrum uwagi. Czy konsultant jest specjalistą ds. Marketingu w pełnym wymiarze godzin? Czy może doradza w innych dziedzinach, takich jak zarządzanie, zasoby ludzkie, szkolenia czy finanse?

8. Autorytet. Czy konsultant ma wystarczające doświadczenie, aby był uznanym autorytetem w swojej dziedzinie? A może nadal jest kimś nieznanym?

9. Rozmiar i wydajność. Czy konsultant ma duży personel i / lub biuro typu penthouse, za które płacą jego klienci? Czy pisząc czek, płacisz za jego wysoki poziom wiedzy, umiejętności, ocen i doświadczenia?

10. Znaczniki. Czy ten konsultant zaznacza usługi zewnętrzne, które zatrudnia w Twoim imieniu, takie jak graficy, drukarze, fotografowie, technicy stron internetowych itd.? A może ten konsultant świadczy te usługi za opłatą?

11. Podróżować. Czy konsultant podróżuje po kraju od jednego klienta do drugiego, rozliczając linie lotnicze? A może konsultant obniża koszty, efektywnie współpracując z Tobą przez telefon, faks i e-mail?

12. Pokrycie. Czy konsultant ma kompetentnego specjalistę ds. Marketingu, który obejmuje go podczas podróży? A może jesteś zdegradowany do dyrektora ds. Obsługi klienta lub asystenta administracyjnego, który odbiera wiadomości i próbuje przekazać je konsultantowi, gdy jest w drodze.

13. Uwaga. Czy konsultant ma tak wielu klientów, że nie może zapewnić Ci osobistej opieki i uwagi, na jaką zasługujesz? A może ogranicza swoje usługi do kilku wybranych klientów, którzy otrzymują to, co najlepsze, co ma do zaoferowania?

14. Praca. Czy konsultant sam wykonuje pracę w Twoim imieniu? A może konsultant powierza Twoją pracę młodszemu współpracownikowi?

15. Specjalizacja marketingowa. Czy konsultant jest specjalistą od marketingu, który pracuje tylko z jednym rodzajem marketingu? A może stara się być „mistrzem wszystkich transakcji”, aby móc świadczyć dowolne usługi marketingowe, które chcesz kupić?

16. Umiejętność pisania. W marketingu nic nie jest ważniejsze niż posiadanie przez konsultanta doskonałych umiejętności pisania. I nie oczekuj, że pisanie konsultanta będzie zgodne z zasadami tego, czego ty i ja nauczyliśmy się w szkole, ponieważ pisanie marketingowe różni się od pisania akademickiego. Aby wypróbować styl pisania konsultanta, przeczytaj opublikowane artykuły i materiały marketingowe, które napisał konsultant. Od razu dowiesz się, czy są tak ciepłe i przyjazne – czy też pismo wydaje się zimne i bezosobowe. Sposób, w jaki konsultant pisze dla siebie, wil

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *