16 wskazówek dotyczących marketingu offline

Tytuł:
16 wskazówek dotyczących marketingu offline

Liczba słów:
886

Podsumowanie:
Obecnie wyszukiwarki nie są jedyną formą marketingu ludzie znajdą Twoją witrynę (tak jak pięć lat temu)! O wiele więcej osób odwiedza strony internetowe, na których widzieli adres URL na piśmie. Jak myślisz, dlaczego tak wiele reklam telewizyjnych w dzisiejszych czasach zawsze zawiera adres internetowy produktu, który promują?

Te wskazówki zdziałają cuda, jeśli chodzi o zwiększenie marketingu offline i ruchu w Twojej witrynie, co oczywiście jest tym, czego wszyscy chcemy

Słowa kluczowe:
offline marketing, promocja offline, marketing, marketing internetowy

Treść artykułu:
1. Automatyczna sekretarka – ta jest łatwa do marketingu offline, pamiętaj tylko, aby umieścić swój adres URL, dot.com w wiadomościach automatycznej sekretarki!

2. Etykiety adresowe – znowu łatwo cała poczta wychodząca do wszystkiego, wykorzystaj etykiety adresowe do lepszego marketingu offline Twojej firmy i witryny!

3. Wizytówki – Zdecydowanie używaj ich, miej zwyczaj noszenia ich ze sobą i przekazywania ich „To działa”, możesz nawet zrobić swoje karty na płytach CD!

4. Pojazdy służbowe – wszyscy widzimy pojazdy z nazwami firm i numerami telefonów jeżdżące po naszych ulicach i autostradach. To świetny pomysł, ponieważ daje potencjalnym klientom szansę poznania firmy, a także dowiedzenia się, jak się z nimi skontaktować, jeśli będą potrzebować usługi lub produktu, który oferują na pewnym etapie w przyszłości. Często zastanawiam się, dlaczego więcej witryn nie jest promowanych w ten sposób, po prostu dodając również adres URL witryny firmy, zdecydowanie powinieneś to zrobić w ramach marketingu offline!

5. Ulotki – umieszczaj ulotki na bezpłatnych lokalnych tablicach ogłoszeń (sklepy spożywcze, sieci dyskontowe, centra handlowe, pralnie, pralnie chemiczne itp.), Drukuj ulotki na jasnożółtym papierze, wyszczególniając Twój adres internetowy i Twoją firmę. PAMIĘTAJ, aby podać swój adres e-mail, adres URL oraz numer telefonu! Przypnij ulotkę do tablic ogłoszeń w całym mieście. Miej zapas w swoim samochodzie, by ułatwić sobie marketing offline!

6. Gratisy i prezenty – ta metoda jest moją ulubioną. Polega ona na zakupie i dystrybucji takich przedmiotów jak ołówki, długopisy, t-shirty, kubki, podkładki pod mysz, kalendarze, breloczki do kluczy, naklejki na zderzaki, magnesy na lodówkę i tym podobne. Wszystkie te elementy będą miały adres URL, logo lub adres e-mail znajdujący się gdzieś na nich, pomagając sprzedawać się offline i przyciągać ludzi do Twojej witryny.

7. Kartki bożonarodzeniowe – wykorzystaj swoje kartki świąteczne dla wszystkich swoich klientów również do marketingu offline ze wszystkimi adresami URL informacji, adresami e-mail i numerami telefonów!

8. Czeki i kupony – ponownie wykorzystaj wszystkie swoje informacje podczas korzystania z kuponów i wydrukuj czeki firmowe z tymi informacjami!

9. Naklejki internetowe – to nowy, niedrogi i przyjemny sposób na wykorzystanie marketingu offline i przyciągnięcie uwagi do Twojej witryny. Ludzie je uwielbiają i są bardzo proste w użyciu. Naklejki internetowe są wykonane z wysokiej jakości winylu i drukowane przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu cyfrowego. Wyświetlaj adres swojej witryny internetowej i nie tylko pogrubionymi białymi lub czarno-białymi literami. Ludzie przyklejają je wszędzie. W oknach samochodowych, sklepowych, biurowych i domowych, w każdym miejscu ze szkłem!

10. Poczta pantoflowa – najłatwiejsza i bardzo wirusowa forma marketingu offline, Twoi zadowoleni klienci i znajomi po prostu ją przekazują!

11. Strony tytułowe faksu – (wiele osób zapomina o tej w marketingu offline!)

12. Broszury osobiste – o Tobie i Twojej firmie!

13. Materiały drukowane – drukuj adres URL (adres witryny internetowej) wszędzie tam, gdzie drukujesz nazwę swojej firmy. W tym wizytówki, ulotki, oznakowania, reklamy, metki produktów, etykiety, katalogi pokazów rękodzieła (w pokazach, w których możesz uczestniczyć) i gdziekolwiek indziej drukowana jest nazwa Twojej firmy!

14. Gazety, ogłoszenia drobne i powiązane czasopisma – media drukowane, które obejmują gazety, czasopisma i czasopisma, to kolejna droga, w której Twój adres URL może być widoczny dla wszystkich. Najlepiej jest najpierw zacząć reklamować swoje produkty, usługi i adresy URL w lokalnych gazetach, a jeśli to się powiedzie, kontynuować w publikacjach regionalnych i krajowych. Jeśli nie stać Cię na zwykłą graficzną reklamę, którą można zobaczyć w gazetach i czasopismach związanych z Twoją branżą, nie martw się, ponieważ większość z tych publikacji zawiera ogłoszenia w dziale ogłoszeń. Ogłoszenia drobne pozwalają bardzo tanio dotrzeć do docelowej grupy odbiorców za pomocą prostego krótkiego komunikatu, a adres URL również jest tam umieszczony, co jest doskonałym źródłem marketingu offline dla Twojej firmy!

15. Informacje prasowe – informacje prasowe wykorzystujące je do marketingu i promocji offline. Komunikaty prasowe lub informacje prasowe, jak się je czasem nazywa, to warte uwagi artykuły o Twojej firmie, które wysyłasz do różnych sekcji mediów. Te sekcje mediów muszą być związane z Twoją branżą, abyś mógł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *