12 sposobów wykorzystania e-learningu do pozyskiwania i utrzymania klientów Część 2

Tytuł:
12 sposobów wykorzystania e-learningu do pozyskiwania i utrzymania klientów, część 2

Liczba słów:
517

Podsumowanie:
Utrzymanie klientów Wykorzystanie Internetu oparte na systemach zarządzania nauczaniem (LMS)

8) Całodobowe wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oparty na sieci Web system LMS służący do prowadzenia szkoleń i wsparcia produktu jest w stanie zapewnić całodobową pomoc techniczną, obejmującą kursy dotyczące procedur instalacji i inne rodzaje ważnych informacji. Obsługa klienta na najwyższym poziomie poprawi zatem lojalność klientów.

9) Odwzoruj postrzeganie produktów i usług Twojej firmy w umyśle klienta. Internetowa nauka ma …

Słowa kluczowe:
systemy zarządzania nauczaniem, e-learning, lms, e-learning

Treść artykułu:
Klient Retencja Wykorzystuje internetowe systemy zarządzania nauczaniem (LMS)

8) Całodobowe wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oparty na sieci Web system LMS służący do prowadzenia szkoleń i wsparcia produktu jest w stanie zapewnić całodobową pomoc techniczną, obejmującą kursy dotyczące procedur instalacji i inne rodzaje ważnych informacji. Obsługa klienta na najwyższym poziomie poprawi zatem lojalność klientów.

9) Odwzoruj postrzeganie produktów i usług Twojej firmy w umyśle klienta. Internetowy system zarządzania nauką używany do dostarczania szkoleń i wsparcia produktowego działa w celu wzmocnienia pozytywnego postrzegania Twoich produktów i / lub usług oraz postrzegania firmy na Twoim rynku.

10) Badaj, testuj i wprowadzaj nowe produkty, dodatki i usługi. Internetowy system zarządzania nauczaniem może być używany do wprowadzania nowych produktów i usług do bazy klientów. Skorzystaj z raportów systemowych, aby ulepszyć kampanie wprowadzania produktów, aby szybko osiągnąć nasycenie produktami wśród istniejącej bazy klientów.

11) Sprzedawaj i wprowadzaj na rynek dodatkowe produkty, dodatki i usługi dla istniejącej bazy klientów. Jak wspomniano w punkcie (7) powyżej, oparty na sieci Web LMS ma cechy i funkcje, które mogą być używane do sprzedaży i promowania twoich produktów obecnym klientom. Wbudowana ankieta online, wiadomości e-mail, wiadomości systemowe i narzędzie do prowadzenia konferencji internetowych zapewniają specjalistom ds. Sprzedaży i marketingu wiele możliwości promowania ich produktów i usług.

12) Zapewnij ciągłą pętlę komunikacji z klientami, aby budować lojalność. Oparty na sieci Web LMS może służyć do tworzenia niekończącego się strumienia dialogu między Tobą a Twoimi klientami. Według Manifestu Cluetrain autorstwa Christophera Locke’a, Ricka Levine’a, Doca Searlsa i Davida Weinbergera oraz Permission Marketing Setha Godina, rynki są rozmową. Internetowy system zarządzania nauczaniem jest wydajnym i opłacalnym mechanizmem umożliwiającym prowadzenie dialogu z klientami na wielu poziomach za pomocą różnych mechanizmów online.

Dlaczego to jest ważne?

W sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu klientów w kontekście biznesowym potrzeba więcej i bardziej zróżnicowanych akcentów, aby sfinalizować sprzedaż. W zależności od złożoności produktu i sytuacji sprzedażowej w kontekście biznesowym, potencjalny klient potrzebuje co najmniej sześciu dotknięć lub nawet więcej na interesariusza, aby zakończyć.

Wdrożony jako część taktycznej strategii pozyskiwania klientów, internetowy system zarządzania nauką jest skutecznym i niedrogim sposobem generowania wielu różnych rodzajów akcentów dla każdego z interesariuszy w sprzedaży między przedsiębiorstwami proces. Ten system używany w połączeniu z marketingiem internetowym, pocztą bezpośrednią, telemarketingiem i innymi technikami skróci cykl sprzedaży Twojej firmy i pomoże zamknąć większą sprzedaż.

W przypadku sprzedaży i marketingu w zakresie utrzymania klienta w kontekście biznesowym, kupili oni już Twoje produkty i usługi. Twój produkt lub usługa są wykorzystywane do rozwiązywania jednego lub kilku wyzwań biznesowych. Często są bardziej skłonni wrócić do Ciebie, aby sprawdzić, czy masz inny produkt / usługę, która może pomóc im rozwiązać inny problem biznesowy.

Sprzedaż i marketing przy utrzymaniu klienta powinny ułatwiać klientom kupowanie dodatkowych produktów i usług. Oparty na sieci Web system zarządzania uczeniem się, używany w branżach typu business-to-business, tworzących wartość dodaną, produkcyjnym i technologicznym może stać się ważnym łącznikiem między produktami i usługami firmy a klientami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *