12 sposobów wykorzystania e-learningu do pozyskiwania i utrzymania klientów Część 1

Tytuł:
12 sposobów wykorzystania e-learningu do pozyskiwania i utrzymania klientów, część 1

Liczba słów:
779

Podsumowanie:
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów to ważne kwestie dla każdej firmy. Prosta definicja „pozyskiwania klientów” to proces pozyskiwania lub pozyskiwania nowych klientów i / lub przekształcania potencjalnych klientów w klientów. „Utrzymanie klienta” to proces utrzymywania, utrzymywania i / lub pogłębiania relacji klientów z Twoją firmą oraz jej produktami i usługami.

Te działania stają się bardziej zaangażowane w biznes-biznes, wartość dodana, produkcja …

Słowa kluczowe:
systemy zarządzania nauczaniem, e-learning, lms, elearning

Treść artykułu:
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów to obecnie ważne kwestie dla każdej firmy. Prosta definicja „pozyskiwania klientów” to proces pozyskiwania lub pozyskiwania nowych klientów i / lub przekształcania potencjalnych klientów w klientów. „Utrzymanie klienta” to proces utrzymywania, utrzymywania i / lub pogłębiania relacji klientów z Twoją firmą oraz jej produktami i usługami.

Te działania stają się bardziej zaangażowane dla firm typu business-to-business, dodających wartość, produkcyjnych i technologicznych, które tworzą i dystrybuują złożone produkty i usługi, które wymagają szkolenia i specjalistycznej wiedzy o produkcie w celu korzystania z produktu lub usługi efektywnie. Korzystanie z e-learningu, tj. Systemu zarządzania uczeniem się w celu prowadzenia szkoleń internetowych i wsparcia w zakresie złożonych produktów i usług, ma kilka zalet.

Pozyskiwanie klientów Wykorzystanie internetowych systemów zarządzania nauczaniem (LMS)

1) Informuj potencjalnych klientów o swoich produktach i usługach. Jedną z zalet korzystania z e-learningu w celu zapewnienia szkolenia produktowego i wsparcia jest fakt, że oparty na sieci Web LMS staje się skutecznym sposobem edukacji potencjalnego klienta w zakresie Twoich produktów i usług. Cykle sprzedaży złożonych produktów i usług mogą trwać od trzech do osiemnastu miesięcy lub dłużej. W sytuacjach sprzedaży między przedsiębiorstwami kilka osób na wielu różnych poziomach musi ocenić produkt i musi zostać przeszkolonych w zakresie towarów firmy, zanim będą mogli podjąć decyzję.

2) Dostosuj swoje podejście do każdego z różnych interesariuszy zaangażowanych w proces sprzedaży. Dyrektor finansowy (CFO) będzie miał inny zestaw obaw dotyczących Twoich produktów i usług niż dyrektor ds. Informatyki (CIO). Układ interfejsu użytkownika i zawartość internetowego systemu zarządzania nauczaniem można dostosować do indywidualnych potrzeb interesariuszy. Internetowy system zarządzania nauczaniem może zawierać kilka kursów, modułów szkoleniowych lub repozytoriów informacji zaprojektowanych specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb i uwzględnienia obaw wszystkich zainteresowanych stron w procesie podejmowania decyzji.

Większość decydentów zajmujących się zakupami między przedsiębiorstwami to zajęci menedżerowie szczebla wykonawczego. Ponieważ informacje są oparte na Internecie, mogą uzyskać do nich dostęp i skorzystać z modułu szkoleniowego w dogodnym dla siebie czasie.

3) Stwórz bazę wiedzy dla sprzedawców, sprzedawców i partnerów. Oparty na sieci Web system LMS służący do zapewniania szkoleń i wsparcia produktowego to doskonałe źródło zasobów i wiedzy dla zespołu sprzedaży, sprzedawców i partnerów. Może zapewnić wsparcie dla sprzedawców, sprzedawców i partnerów, którzy mogą nie mieć takiego samego poziomu zrozumienia Twoich produktów, jak inżynierowie terenowi. Twoi dyrektorzy ds. Sprzedaży, sprzedawcy i partnerzy będą czuli się pewniej oferując swoje produkty i usługi dzięki dobrej bibliotece kursów szkoleniowych i pomocy dostępnej w Internecie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

4) Zwiększ szybciej swoich nowych sprzedawców i utrzymuj ich w ruchu. System e-learningowy może służyć do szkolenia sprzedawców w zakresie produktów i usług Twojej firmy. Nowi sprzedawcy są w stanie przyspieszyć wzrost i zacząć sprzedawać Twoje produkty i usługi w krótszym czasie. Dzięki temu systemowi nie muszą tracić czasu na jazdę, aby mieć dostęp do najnowszych funkcji i funkcjonalności.

5) Śledź potencjalnych klientów, gdy przechodzą przez proces sprzedaży. Oparte na sieci Web systemy LMS mogą śledzić i dostarczać dane o potencjalnych klientach, gdy przechodzą przez kolejne etapy procesu sprzedaży. Dzięki funkcji raportów niestandardowych LMS pozwala kierownikowi sprzedaży lub marketingu przejść bezpośrednio do sieci i pobrać najnowsze raporty dotyczące wszystkich działań potencjalnych klientów.

6) Zbierz inne rodzaje informacji ze swojego rynku, aby pomóc swojej firmie szybciej zamknąć biznes. Oprócz danych zebranych na temat potencjalnych klientów, internetowy system zarządzania szkoleniami może być używany do monitorowania siły sprzedaży lub działań innych użytkowników. Menedżer ds. Sprzedaży lub marketingu może uzyskać dostęp do raportów internetowych, aby zobaczyć, jakie produkty sprzedają i wdrażają pracownicy działu sprzedaży. Dane te można wykorzystać do badań i rozwoju, do planowania inicjatyw produktowych, uzyskiwania wglądu w zmianę pozycji oraz innych taktycznych i strategicznych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *