11 powodów, dla których warto przesłać ten artykuł do Ezine

Tytuł:
11 powodów, dla których warto przesłać ten artykuł do ezine

Liczba słów:
463

Podsumowanie:
Co to jest artykuł i dlaczego miałbym go przesłać jeden do ezine? To było dwojakie pytanie i będzie wymagało dwóch odpowiedzi.

Artykuł e-zine zazwyczaj składa się z około 500 słów na jeden temat, który mógłby być interesujący dla Twojego rynku docelowego. Na końcu artykułu powinieneś zamieścić „pole zasobów”. To pole powinno zawierać takie informacje, jak imię i nazwisko, nazwa firmy, adres witryny internetowej, adres e-mail i krótka notka dotycząca produktu / usługi.

Słowa kluczowe:
wyślij artykuł, ezine, zgłoszenie,

Treść artykułu:
Co to jest artykuł i dlaczego miałbym go przesłać ezine? To było dwojakie pytanie i będzie wymagało dwóch odpowiedzi.

Artykuł e-zine zazwyczaj składa się z około 500 słów na jeden temat, który mógłby być interesujący dla Twojego rynku docelowego. Na końcu artykułu powinieneś zamieścić „pole zasobów”. To pole powinno zawierać takie informacje, jak imię i nazwisko, nazwa firmy, adres witryny internetowej, adres e-mail i krótka notka dotycząca produktu / usługi.

Pisanie artykułu nie jest ciężką pracą. Wystarczy trochę badań i sporządzenie notatek. Użyj dowolnego z wielu źródeł, aby znaleźć informacje na temat, o którym zdecydujesz się napisać. Następnie napisz artykuł własnymi słowami, korzystając z notatek sporządzonych podczas badań. Nie jest to trudne i jest to coś, czego nauczyłeś się wcześnie w szkole (prawdopodobnie w podstawówce). Pisz tonem konwersacyjnym. Pisz tak, jakbyś rozmawiał ze swoim najlepszym przyjacielem.

Teraz odpowiem na drugie pytanie. Powody przesłania tego artykułu do e-zinu są różne, ale nietrudne do zrozumienia. Wszystkie one zwiększają Twoje zyski.

1. Przesłanie artykułu pomoże zidentyfikować Twoją firmę (witrynę internetową) na rynku internetowym. Zwykle nazywa się to „brandingiem”.

2. Przesyłanie artykułu zapewnia reklamę, praktycznie za darmo.

3. Ktoś może polubić Twój styl pisania i zatrudnić Cię do pisania dla niego artykułów lub e-booków.

4. Opublikowany artykuł przyciągnie ruch do Twojej witryny internetowej.

5. Jeśli wydawca ezine, do którego przesyłasz swój artykuł, prowadzi archiwum, Twój artykuł może zostać przeczytany wiele miesięcy później. W ten sposób ruch może nadal być kierowany do Twojej witryny.

6. Ludzie poznają Cię jako eksperta w Twojej dziedzinie.

7. Możesz opublikować swój artykuł w bezpłatnych ebookach, które są rozpowszechniane w całej sieci. Spowoduje to zwiększenie ruchu w Twojej witrynie internetowej.

8. Pomoże Ci to zostać zaufanym dostawcą informacji.

9. Jeśli pozwolisz komukolwiek na opublikowanie Twojego artykułu lub wysłanie go pocztą elektroniczną do znajomego, uzyskasz dalsze bezpłatne ujawnienie.

10. Webmasterzy mogą przeczytać Twój artykuł i wyświetlić go na swoich stronach internetowych. Otrzymujesz dodatkową bezpłatną ekspozycję.

11. Jeśli wyślesz e-zine, możesz zaoferować bezpłatną wymianę artykułów z innymi wydawcami e-zinów. Zapewnia to większy rozgłos bez ponoszenia kosztów.

Tak więc publikowanie małych artykułów, takich jak ten, przynosi sporo korzyści. Jeśli to nie jest wystarczający powód do publikowania własnych artykułów, nie wiem, czego byś potrzebował. Nie zapomnij podać wystarczającej ilości cennych informacji. Im więcej wiedzy dostarczasz, tym cenniejszy stajesz się. Zapewnij prawdziwą wartość, a ludzie zawsze będą domagać się więcej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *