10 zabójczych sposobów, aby Twoje referencje online były bardziej wiarygodne

Tytuł:
10 zabójczych sposobów, aby Twoje referencje online były bardziej wiarygodne

Liczba słów:
434

Podsumowanie:
1. ZDJĘCIA

Zapytaj ludzi, czy wysłaliby e-mailem zdjęcie z referencjami. Jeśli nie ma zeskanowanego, możesz poprosić ich o przesłanie zdjęcia pocztą i możesz je zeskanować. Ta technika sprawi, że Twoje referencje będą bardziej wiarygodne.

2. PODPISY ELEKTRONICZNE

Większość opinii online, które widzisz, ma podpisy tekstowe. Możesz poprosić ludzi o przesłanie swoich pisemnych podpisów, zeskanowanie ich i przesłanie wraz z referencjami. Ludzie uznają, że opinia jest bardziej oficjalna …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
1. ZDJĘCIA

Zapytaj ludzi, czy wysłaliby e-mailem zdjęcie z referencjami. Jeśli nie ma zeskanowanego, możesz poprosić ich o przesłanie zdjęcia pocztą i możesz je zeskanować. Ta technika sprawi, że Twoje referencje będą bardziej wiarygodne.

2. PODPISY ELEKTRONICZNE

Większość opinii online, które widzisz, ma podpisy tekstowe. Możesz poprosić ludzi o przesłanie swoich pisemnych podpisów, zeskanowanie ich i przesłanie wraz z referencjami. Ludzie poczują, że opinia jest bardziej oficjalna.

3. DŹWIĘK ONLINE

Możesz nagrywać opinie ludzi za pomocą mini magnetofonu przez telefon, automatyczną sekretarkę lub pocztę głosową. Następnie możesz przekonwertować nagranie na plik audio online i przesłać go na swoją stronę internetową. Więcej informacji na temat konwersji nagrań dźwiękowych można znaleźć, wpisując w wyszukiwarce „prawdziwy dźwięk”.

4. POCZTÓWKI

Niech ludzie prześlą Ci swoje referencje na pocztówce, zeskanuj ją i załaduj na swoją stronę internetową. To da ludziom dowód, że opinia nie jest fałszywa, ponieważ będzie miała na sobie znak pocztowy.

5. PROFILE

Poproś ludzi o dołączenie swojego profilu do opinii. Możesz po prostu poprosić ich o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań, takich jak wiek, zawód, hobby, ulubiony cytat itp. Dzięki temu przeczytanie Twoich opinii będzie ciekawsze.

6. LISTY PISANE RĘCZNIE

Jest to podobne do wskazówki dotyczącej „podpisu elektronicznego”. Zeskanuj i prześlij całą pisemną opinię lub list do swojej witryny internetowej. Dzięki temu Twoje referencje będą miały poczucie realizmu.

7. NAGRANIA

Możesz nagrywać przez telefon opinie ludzi za pomocą mini magnetofonu. Następnie weź nagranie i nagraj je na automatycznej sekretarce lub w systemie poczty głosowej. Pod każdym z nich podaj numer telefonu, pod który mogą zadzwonić, aby usłyszeć rzeczywistą opinię.

8. WIADOMOŚCI E-MAIL

Kiedy otrzymasz referencje e-mail, opublikuj całą wiadomość e-mail zamiast tylko jej zawartość. Będzie bardziej wiarygodny, ponieważ będzie zawierał datę, godzinę, temat, od kogo pochodzi i do kogo.

9. INFORMACJE KONTAKTOWE

Kiedy otrzymujesz referencje od ludzi, zapytaj ich, czy możesz dołączyć ich dane kontaktowe do opinii. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli zadawać Twoim obecnym klientom pytania dotyczące Twojego produktu lub usługi, zanim dokonają zakupu. Zwykle będą im bardziej ufać niż tobie.

10. WIDEO W INTERNECIE

Jeśli niektórzy z osób, które udzielają Ci referencji, mają kamerę, poproś ich o nagranie ich na wideo i przesłanie do Ciebie. Następnie możesz przekonwertować wideo na plik wideo online i przesłać go do swojej witryny. Więcej informacji na temat konwersji nagrań dźwiękowych można znaleźć, wpisując w wyszukiwarce hasło „prawdziwe wideo”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *