10 wskazówek marketingowych dla przedsiębiorców

Tytuł:
10 porad marketingowych dla przedsiębiorców

Liczba słów:
473

Podsumowanie:
W biznesie nic się nie dzieje, dopóki nie dojdzie do sprzedaży. Marketing polega po prostu na pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymywaniu ich. Jeśli nie robisz codziennie czegoś na rynku i nie promujesz swojej firmy, Twoi konkurenci tak robią. Oto dziesięć łatwych do wdrożenia wskazówek, jak skutecznie promować i rozwijać swoją firmę:

1. Współpracuj z właścicielami dużych list e-mailowych baz danych i oferuj wzajemną promocję każdej innej. Właściciel listy zareklamuje Twoje wydarzenie, produkt lub usługę w swojej bazie danych e-mail, a Ty ‘…

Słowa kluczowe:
biznes, porady marketingowe, przedsiębiorca, sukces, komunikacja, sprzedaż, książka , niezależny pisarz

Treść artykułu:
W biznesie nic się nie dzieje, dopóki nie dojdzie do sprzedaży. Marketing polega po prostu na pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymywaniu ich. Jeśli nie robisz codziennie czegoś na rynku i nie promujesz swojej firmy, Twoi konkurenci tak robią. Oto dziesięć łatwych do wdrożenia wskazówek, jak skutecznie promować i rozwijać swoją firmę:

1. Współpracuj z właścicielami dużych list e-mailowych baz danych i oferuj wzajemną promocję każdej innej. Właściciel listy zareklamuje Twoje wydarzenie, produkt lub usługę w swojej bazie danych poczty e-mail, a Ty zaproponujesz, że zrobi to samo z Twoją listą.

2. Stwórz własnego bloga, który jest dziennikiem internetowym z często aktualizowanymi postami, aby bawić i ekscytować obecnych i potencjalnych klientów. Jest bardziej osobisty i bezpośredni niż witryna internetowa i sprawia, że ludzie są zaangażowani i miejmy nadzieję, że wrócą po więcej. Możesz nawet utworzyć je bezpłatnie pod adresem http://www.blogger.com.

3. Jeśli chcesz szybko zwiększyć liczbę przekazów ustnych, zrób coś wykraczającego poza normalne oczekiwania branży. Na przykład Pan Lube oferuje klientom szybką i niedrogą usługę dostrajania na miejscu, bez konieczności wysiadania z samochodu, oferując jednocześnie kawę, cappuccino i świeżą gazetę.

4. Zawsze pytaj zadowolonych klientów o rekomendacje lub referencje i umieszczaj je na swojej stronie internetowej i innych materiałach marketingowych. Są na wagę złota. Postaraj się zdobyć rozpoznawalne nazwiska w swojej społeczności, aby zyskać dodatkowy prestiż.

5. Umieść ofertę specjalną lub reklamę produktu na każdej wysyłanej fakturze i wyciągu. Możesz również negocjować umowę z inną firmą, aby reklamować swój produkt lub usługę na wszystkich fakturach, aby uzyskać procent przychodów ze złożonych zamówień.

6. Wyróżnij swoje wizytówki i zachowaj ich naturalność. Podaj ważne informacje z tyłu, takie jak numery telefonów alarmowych, mapa lub specjalne daty do zapamiętania. Miej slogan, który oferuje potencjalnemu klientowi potężne zestawienie korzyści.

7. Oferuj specjalne pakiety premiowe wraz z ofertą produktów lub usług. Zachęć sponsorów korporacyjnych do rozdawania produktów w ramach pakietu bonusowego w zamian za bezpłatną ekspozycję.

8. Skieruj swoją firmę na cel lub organizację charytatywną. Oddaj się swojej społeczności. Klienci doceniają prowadzenie interesów z firmami, które ulepszają swoje społeczności i środowisko oraz są dobrymi obywatelami korporacyjnymi.

9. Znajdź kąt, który sprawi, że Twoja praca będzie kontrowersyjna. Zakaz “ Przygody Huckleberry Finna ” Marka Twaina, ocenionego jako “ tandetny i złośliwy ”, był błogosławieństwem w nieszczęściu. Twain wykonał plakat reklamujący zakaz, co znacznie zwiększyło sprzedaż.

10. Często publikuj posty na forach dyskusyjnych online związanych z Twoją firmą lub wiedzą. Dołącz swój podpis i przekaż wskazówki i cenne porady. W końcu zaczniesz zdobywać szeptane opinie jako lider w swojej dziedzinie. Publikowanie wiadomości z informacjami o firmie pomaga również zwiększyć rankingi wyszukiwarek i przyciągnąć ruch do witryny.

[Fragment z nowej broszury Sharif Khan: „101 Ways to Market Your Business”, http://tinyurl.com/m2nsf].

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *