10 wskazówek dotyczących tworzenia lepszych witryn dla Ciebie lub Twoich klientów – część 1

Tytuł:
10 wskazówek dotyczących tworzenia lepszych witryn dla Ciebie lub Twoich klientów – część 1

Liczba słów:
480

Podsumowanie:
Jak zbudować przyjazną dla użytkownika witrynę teren? 10 wskazówek, które Ci pomogą.

Słowa kluczowe:
tworzenie stron www

Treść artykułu:
1 – Najłatwiej zgadnąć: pomysł. Dobry pomysł to prawie 100% sukces. Jeśli uważasz, że najlepsza grafika lub najlepsze animacje są kluczami, to się mylisz. Ludzie przychodzą do Ciebie, ponieważ masz informacje, których chcą lub szukają. Pomyśl o tym: zbuduj kolejną witrynę z tą samą zawartością lub zbuduj witrynę z nową zawartością? Nie chcesz być pierwszy? Nie chcesz dać czegoś nowego potencjalnym klientom? Nawet nie chcesz zarabiać na swoim czasie i informacjach lub produktach? Znajdź swoją niszę i bądź tym, który się w niej znajduje. Niech ludzie przyjdą do Ciebie.

2 – Pierwsze spojrzenie – bardzo ważne. Jeśli wejdę na stronę, która ma ciemne kolory, wychodzę i nigdy nie wracam. OK, wracam tylko wtedy, gdy ta witryna sprzedaje lub promuje jakiś rodzaj mrocznych filmów lub horrorów itp., Które lubię lub których szukam. Ale ciemne tło nie jest dobrym pomysłem dla zwykłych witryn. Ludzie nie chcą patrzeć na czarne strony, ponieważ się odpychają. Ludzie chcą patrzeć na jasne strony o chłodnych kolorach, ale nie agresywnie.

3 – Animacje – drażnią czy nie? Tak. Kolejny ważny element. Lubię strony z animacjami flash, ale niezbyt agresywne i nie w trybie pełnoekranowym, które ukrywają resztę witryny. Wolę małą ilość animacji. Powinny być maleńkimi i integralnymi częściami witryny. Muszą też mieć przycisk „pomiń”, aby przejść do wprowadzenia i dostać się na właściwą stronę. Oczywiście animacje mogą być ogromne, ale tylko wtedy, gdy zawierają zdjęcia produktów, które sprzedajesz lub promujesz. Interaktywny katalog jest dobry, ale ściganie latającego psa motocata nie jest dobre, jeśli nie sprzedajesz akcesoriów dla zwierząt …

4 – Nawigacja – gdzie jest mój hotel? Ludzie nie chcą szukać niczego innego, czego szukają. Gdzie jest pasek nawigacyjny? Gdzie jest mapa strony? Gdzie jest najfajniejszy środek do mycia okien, którego szukam? Jak mogę to kupić? Cześć?! Cholera … i nigdy do Ciebie nie wracam. Odpowiedź na to jest prosta: daj mu pole wyszukiwania, FAQ, instrukcje „jak znaleźć”, „jak kupować”, „jak szukać” itp. Pomyśl, że klienci nie chcą myśleć o tym, co , gdzie, jak itd. i musisz dać im odpowiedź w ich ręce. Może to niegrzeczne powiedzieć: “ wszyscy są idiotami ”, ale to fakt: są leniwi i nie chcą szukać więcej, muszą …

5 – Funkcjonalność – jak duży jest wózek ? Każda witryna musi działać. Kilka linków i brak FAQ? Wychodzę. Bądź swoim pierwszym klientem, który wejdzie na Twoją stronę. Co widzisz? Czy wiesz wszystko co, gdzie, jak? Co zrobić, jeśli koszyk jest pełny? Co jeśli nie znalazłeś tego, czego szukasz? Czy jest lista życzeń? Lub kontakt mailowy? Lub usługa online? Pomyśl o tym. Może zauważysz, że jest wiele rzeczy do zmiany, a może nie. Już dziś zostań beta testerem YourSite.com, aby uniknąć błędów i stworzyć lepszą funkcjonalność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *