10 najważniejszych wskazówek dotyczących udanej prezentacji marketingu sieciowego

Tytuł:
10 najważniejszych wskazówek dotyczących udanej prezentacji marketingu sieciowego

Liczba słów:
1071

Podsumowanie:
Jako marketerzy sieciowi często mamy ważne informacje do przekazania i nasza rola w tym jest główna. Wiele, wiele razy miałem przyjemność, kiedy ludzie przychodzili do mnie i mówili, jak dosłownie słysząc, jak mówię, zmieniło ich życie dzięki potężnemu przesłaniu i przekonywaniu przekazu. Większość ludzi w MLM nie jest wyszkolonymi prezenterami ani sprzedawcami, ale każdy może podjąć kilka kroków, aby upewnić się, że jego przekaz ma największe szanse na dobre samopoczucie …

Słowa kluczowe:
sieć marketing, mlm, prezentacje sprzedażowe, szkolenia sprzedażowe, umiejętności prezentacji, wystąpienia publiczne

Treść artykułu:
Jako marketerzy sieciowi często mamy do przekazania ważne informacje, a nasza rola w tym jest bardzo ważna jeden. Wiele, wiele razy miałem przyjemność, kiedy ludzie przychodzili do mnie i mówili, jak dosłownie słysząc, jak mówię, zmieniło ich życie dzięki potężnemu przesłaniu i przekonywaniu przekazu. Większość ludzi w MLM nie jest wyszkolonymi prezenterami ani sprzedawcami, ale każdy może podjąć kilka kroków, aby mieć pewność, że ich przekaz ma największe szanse na dobre przyjęcie. Oto moje najważniejsze wskazówki:

1. POZNAJ SWOJĄ PUBLICZNOŚĆ: nie każda prezentacja będzie odpowiednia dla wszystkich, więc zanim przejdziesz do prezentacji produktów lub firmy, czy to jednej osobie, czy wielu, zrób trochę informacji, aby upewnić się, że prezentujesz na odpowiednim poziomie. Jeśli twoja prezentacja jest zbyt lekka, znudzisz je; zbyt dogłębnie, pomieszacie ich. Tak czy inaczej, wyłączą się, a twoje życiowe słowa padną na głuche uszy.

2. WIIFM: Tak, ten stary kasztan, ale warto to powtórzyć, ponieważ tak często się o nim zapomina. Mając na uwadze wskazówka nie. 1, jakie wyzwania stoją przed tą osobą lub tą grupą ludzi? W jaki sposób Twoja okazja biznesowa lub produkt rozwiązują ich problemy? Skoncentruj się na odpowiedziach na te pytania, zamiast analizować mechanikę swojej oferty. Twoi odbiorcy muszą czuć, że przygotowałeś swoją prezentację specjalnie dla nich, nawet jeśli jest to zasadniczo ta sama prezentacja, którą prowadzisz przez cały czas.

3. CIĄGŁE UCZENIE SIĘ I PRAKTYKA PREZENTACJA: Jedną z najważniejszych umiejętności, jakie każdy marketer sieciowy może doskonalić, jest umiejętność zostania znakomitym mówcą. Wpływa na tak wiele innych dziedzin twojego życia, ponieważ znacznie zwiększa twoją pewność siebie. Im bardziej profesjonalnie możesz przekazać swoją wiadomość, tym łatwiej ją otrzymasz, tym więcej żyć będziesz i tym więcej zarobisz na swoim biznesie. Nauka dobrego prezentowania się to inwestycja w siebie i może przynieść największy zwrot z zainwestowanego kapitału.

4. DOBRZE POSTĘPUJ Z DYSTRYBUTORAMI: Jedną z głównych obaw, które słyszę od marketerów sieciowych, jest to, że mam wątpliwości co do potencjalnych klientów lub tych, którzy kwestionują to, co im powiedziano. Niestety, istnieje tendencja do zagłębiania się i walki w swoim kącie, ale może to zmienić dyskusję w kłótnię i działać przeciwko tobie, zwłaszcza jeśli wygłaszasz prezentację przed grupą. Kiedy napotkasz negatywne nastawienie, zawsze zaczynaj odpowiedź od „To bardzo dobre pytanie…” i kontynuuj swój punkt widzenia. Tam, gdzie to możliwe, zmieniaj sytuację, aby publiczność była właściwa. Pobierz bezpłatną „jedną kartkę do łóżeczka” na ten ważny temat ze strony http://www.laddersofsuccess.com.

5. POKAŻ, NIE POWIEDZ: Pokaż produkty, o których mówisz. Pozwól ludziom poczuć, wąchać i zobaczyć na własne oczy, zamiast po prostu usłyszeć, jacy są. Jeśli przygotowujesz prezentację na temat możliwości biznesowej, pamiętaj, że Twoja firma prawdopodobnie zrobiła wiele, aby Ci ułatwić pracę. Upewnij się, że masz oferowane przez nich materiały poszukiwawcze, pokaż zdjęcia najlepszych dystrybutorów, mów o nich tak, jakby byli prawdziwymi ludźmi.

6. OPUŚĆ STRAŻNIKA: Ludzie kupują od tych, których znają, lubią i którym ufają. Jak mogą to zrobić, jeśli nie pozwolisz im poznać prawdziwego Ciebie. Nie musisz być doskonały, możesz rozmawiać o własnych wyzwaniach, przekonaniach, rodzinie, nadziejach i marzeniach. Dzięki temu Twoi potencjalni klienci będą mieli więcej okazji do identyfikacji z Tobą, abyś mógł wykorzystać podobieństwa do budowania relacji.

7. HISTORIE ZAMIAST FAKTÓW: Kiedy ekscytujemy się naszymi produktami, często zagłębiamy się w ich cechy, co działa i dlaczego. To wszystko jest bardzo ekscytujące, gdy masz już pierwsze wspaniałe doświadczenie z produktem, ale nie stanowi to bardzo ekscytującego wprowadzenia do prezentacji. Ludzie chcą wiedzieć o wynikach. Chcą zysku. Na późniejsze omówienie szczegółów jest dużo czasu, ale rozpoczęcie w ten sposób może sprawić, że większość potencjalnych klientów zasypia (oprócz oczywiście profesorów na sali). Najlepszym sposobem zilustrowania tego, co mogą zrobić Twoje produkty lub możliwości biznesowe, jest opowiadanie historii. Użyj własnej historii lub studium przypadku kogoś, kogo znasz. Użyj emotywnego wo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *