10 łatwych sposobów, aby klienci wracali – i wieczne wydawanie pieniędzy z Tobą

Tytuł:
10 łatwych sposobów, aby Twoi klienci wracali – i wydawać pieniądze z Tobą na zawsze!

Liczba słów:
618

Podsumowanie:
Chcesz lojalności klientów w swojej firmie. Chcesz powtórzyć biznes. Co powiesz na to, aby Twoi klienci stali się cennymi przyjaciółmi? Okazywanie troski i empatii dla ich sytuacji. Im bardziej jesteś w stanie traktować klientów jak przyjaciół, tym więcej będą chcieli robić z tobą interesów. Będziesz obserwować jak rosną Twoje zyski.

Przyjrzyjmy się 10 sposobom, dzięki którym Twoi klienci będą do Ciebie wracać raz po raz. I bez wątpienia zdobędziesz przy okazji „przyjaciół”.

1. Wyślij urodziny Ca …

Słowa kluczowe:
marketing, klienci, biznes w domu, biznes w domu

Treść artykułu:
Chcesz lojalność klientów Twój interes. Chcesz powtórzyć biznes. Co powiesz na to, aby Twoi klienci stali się cennymi przyjaciółmi? Okazywanie troski i empatii dla ich sytuacji. Im bardziej jesteś w stanie traktować klientów jak przyjaciół, tym więcej będą chcieli robić z tobą interesów. Będziesz obserwować jak rosną Twoje zyski.

Przyjrzyjmy się 10 sposobom, dzięki którym Twoi klienci będą do Ciebie wracać raz po raz. I bez wątpienia zdobędziesz przy okazji „przyjaciół”.

1. Wyślij kartki urodzinowe

Czy lubisz być wspominany w dniu urodzin? Co powiesz na zrobienie czegoś naprawdę łatwego i wysłanie kartek urodzinowych do klientów. Czy możesz wysłać z nim mały prezent? A co z kuponem na „ofertę specjalną”? Darmowe bilety na wydarzenie.

Drogi,

W tym miesiącu 17-go dzieje się coś NAPRAWDĘ specjalnego.

To Twoje urodziny!!

Chcieliśmy być jednymi z pierwszych, którzy życzyli Wam SZCZĘŚLIWEGO URODZIN.

Od _______ firmy XYZ życzymy Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i pragniemy zaoferować ten wyjątkowy prezent, który odkładaliśmy na tę wyjątkową okazję.

2. Wykonuj regularne telefony typu „Jak leci”

Wydzielaj 15 minut dziennie, aby dzwonić do klientów bez żadnego innego powodu, niż mówiąc „Cześć ______, właśnie dzwoniłem, żeby zobaczyć, jak się sprawy mają?”

Czy kiedykolwiek dzwoniłeś do swoich klientów, aby to zrobić? Zobacz, jak Twoi klienci doceniają, że o nich myślisz. To sprawia, że czują, że ci zależy. Jeśli chcesz mieć więcej interesów, rób to regularnie.

3. Wyślij małe torebki żelków lub cukierków.

Czy mógłbyś dołączyć paczkę żelków z odręczną notatką o następnej sprzedaży, z dopiskiem: „Pomyślałem, że mogą ci się spodobać, są moimi ulubionymi”. Albo notatkę z napisem „Oto coś, co sprawi ci przyjemność”. Patrz, jak błyszczą im oczy.

4. Wyślij nieoczekiwane prezenty.

Jeśli znajdziesz artykuł, kasetę magnetofonową lub cokolwiek, czym mogą być zainteresowani klienci, wyślij je z notatką o treści „Pomyślałem, że ci się spodoba. Właśnie skończyłem czytać i jest tutaj kilka interesujących kwestii. Ponadto, jeśli edukujesz swoich klientów, wyślą ci więcej zamówień.

5. Wyślij kartki świąteczne.

A co z wysłaniem kartki świątecznej, która różni się od wszystkich „innych”, które otrzymują Twoi klienci? UNIKALNY.

6. Wyślij podziękowania.

Wyślij Podziękowania za wszystko. Nawet jeśli terminowo płacą rachunki. A co z podziękowaniem za polecenie firmy, przyjście do Ciebie. Czegokolwiek chcesz więcej, nagroda. To działa. Wyślij małą notatkę z napisem: „Cześć _______, dziękuję za tak szybką płatność na konto”

7. Dzwoń z podziękowaniami

Teraz powinieneś zacząć dzwonić z podziękowaniami, Odmiana liter. Mówiąc: „Cześć ________, chciałem tylko podziękować za skierowanie pana Smitha do firmy XYZ Co.”

8. Daj swoim klientom uznanie

Czy możesz umieścić zdjęcia swoich klientów w swojej firmie? Co powiesz na zdjęcie i opinię. Będą schlebiać, a twój biznes się rozwinie. Ludzie kochają uznanie.

9. Wręcz nagrody swoim klientom

Tak, dobrze przeczytałeś. Miej klientów miesiąca. Wyślij im certyfikat lub nawet tabliczkę.

Drogi _______,

Niedawno przeglądałem swoje płyty i zdałem sobie sprawę, że jesteś jednym z najlepszych (10,20,50) klientów.

Naprawdę doceniamy Twój biznes. Dlatego chcę przesłać Państwu załączony „Certyfikat Najlepszego Klienta”.

Firma XYZ nie może się doczekać spotkania z Państwem.

10. Organizuj seminaria, śniadania, obiady.

Jeśli chcesz wyrazić uznanie dla swoich klientów i pozostać w kontakcie, korzystaj z funkcji miesięcznych lub kwartalnych dla swoich klientów. Miej prelegenta i ciekawy temat.

Szanowny Panie _______,

Zapraszam na lunch dla naszych Specjalnych Klientów.

Odbędzie się o godz. ______ w dniu ______.

ZA DARMO

To nasz sposób na podziękowanie. itp …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *