10 kroków do uzyskania zapłaty za materiały marketingowe

Tytuł:
10 kroków do uzyskania zapłaty za materiały marketingowe

Liczba słów:
481

Podsumowanie:
Ile razy słyszałeś te same ukąszenia dźwiękowe swoich ust do klientów, potencjalnych klientów i publiczności, prawie nudząc się przy tym do łez? Wyobraź sobie, że generujesz pieniądze bezpośrednio z tych ukąszeń dźwięku, z tych pereł mądrości, które bez wysiłku wypadają z twojego języka. Tak, jest to całkowicie możliwe i oto jak to zrobić.

Słowa kluczowe:
publikowanie, marketing, broszury z poradami, promocja, doradztwo, coaching, mówienie. pisanie, samodzielne publikowanie, książki, reklama, dochody, dochody

Treść artykułu:
Ile razy słyszałeś te same ukąszenia dźwiękowe, które wydobywały się z twoich ust do klientów, potencjalnych klientów i publiczność, prawie nudząc się przy tym do łez? Wyobraź sobie, że generujesz pieniądze bezpośrednio z tych ukąszeń dźwięku, z tych pereł mądrości, które bez wysiłku wypadają z twojego języka. Tak, jest to całkowicie możliwe i oto jak to zrobić.

1. Uchwyć te ciekawostki, gdy tylko przyjdą Ci do głowy. Zapisz je w notatniku lub przenieś do dokumentu programu Word. Mogą być w surowym formacie i zawierać wystarczającą ilość informacji, aby przyspieszyć myślenie o tym, co masz na myśli. Będzie czas na ich udoskonalenie później.

2. Odczekaj kilka tygodni, aby większość informacji pojawiła się w twoich myślach. Rzadko się zdarza, gdy deklarujemy dwie godziny w czwartkowe popołudnie, aby usiąść przy komputerze i pomyśleć o wszystkim.

3. Uściślij i uporządkuj wskazówki. Podziel je na kategorie i edytuj tekst. Użyj stylu pisania podobnego do tego, co tutaj czytasz.

4. Pamiętaj, aby podać swoje dane kontaktowe, aby czytelnicy mogli łatwo się z tobą skontaktować. Dodaj krótką sekcję o swoim pochodzeniu, aby ludzie poznali Twoje kwalifikacje do przedstawiania informacji.

5. Zatrudnij grafika, aby słowa wyglądały dobrze na stronie. Twój gotowy produkt będzie broszurą ze wskazówkami o wymiarach około 3 cala na 8 ˝ cala po wydrukowaniu. Projektant stworzy swoją część gotowego produktu w postaci pliku PDF.

6. Wyślij plik PDF od grafika do firmy poligraficznej. Wykonaj pierwszy nakład 1000 kopii.

7. Zastanów się, kto może skorzystać na wykorzystaniu Twojej broszury do promowania własnego produktu, usługi lub celu. Wyślij im próbkę swojej broszury i list motywacyjny opisujący niektóre ze sposobów, w jakie mogą zwiększyć sprzedaż lub sprzyjać swojej sprawie, używając broszury jako narzędzia promocyjnego.

8. Weź pod uwagę korporacje, stowarzyszenia, publikacje i wszelkie inne grupy, które wydają się odpowiednie dla tematu twojej broszury. Dotrzyj do jak największej liczby z nich, bez względu na dostępny Ci budżet i czas.

9. Zdaj sobie sprawę, że za każdym razem, gdy jeden z dużych nabywców wysyła Twoją broszurę w celu promowania własnego produktu, usługi lub celu, również promuje Twoją firmę. Twoje dane kontaktowe w broszurze umożliwiają czytelnikowi bezpośredni kontakt.

10. Ciesz się rozwojem bazy klientów i konta rozliczeniowego. Dzięki dużej liczbie nabywców Twojej broszury docierasz teraz do większej liczby odbiorców, niż jest to prawdopodobne, by zrobić to w pojedynkę. Kupujący zapłacili Ci za dotarcie do nowych ludzi.

Te ukąszenia dźwiękowe, które powtarzasz od lat, wykraczają teraz daleko poza twoich obecnych klientów, pomagając twoim kupującym, ich klientom i twojej własnej firmie. Nie ma nic lepszego niż zarabianie na materiałach marketingowych.

© 2005, Paulette Ensign

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *